This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Triumph, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki en daar houdt het dan wel zo'n beetje bij op ja. SBK is veel toffer nu.

das war einmal. suzuki doet ook niet meer mee he.

wat een prachtige overwinning van Rea. sterk gereden tegen de Xerox ducati´s.

ik heb toch nog wel mijn twijfels of Haga kampioen word hoor. hij rijdt echt niet meer sterk de laatste tijd. ik hoop echt dat Fabrizio of Spies hem nog een oor aannaaien
maar dan moet Spies geen pech meer hebben en Fabrizio heeft de meeste punten gescoord sinds Monza, dus wie weet

Haga blijft wel in de buurt als het slecht gaat.
Mij maakt het niet uit welke Duc het gaat worden.

BMW/Aprilia zijn er niet echt meer bij he.

dat is het hem juist, hij blijft sowieso in de buurt, ook qua punten, mede door de regelmatige pech van Spies.

nee helaas blijven Aprilia en BMW niet bij, mja het was ook wachten tot Honda zich ging herpakken, dat kon niet uitblijven. Suzuki valt echt tegen dit jaar en Kawasaki niet anders dan anders.

Bij Spies is het steeds alles of niks. (1e of laatste dus, letterlijk )
Zo win je niet de titel ben ik bang.

Echt verbazen zou het me ook weer niet als Spies hem toch pakt hoor, maar denk eerder idd Fabrizio (die het trouwens ineens echt fucking goed doet nu!!) Of Haga.
Haga heeft dan miss 2 races niet zo ijzer sterk gereden, maar die pakt zeker nog wel een paar 1e plekkies hier en daar.

Hij heeft al 3x achter elkaar een titel

Volgend jaar wordt zijn jaar. Dit keer Haga. (denk ik, denk ik)

Het is voor BMW pas ook het 1e jaar dat ze meedoen, Aprilia heeft ookal 8 jaar niet meer meegedaan ofzo, dus lijkt me vrij normaal dat ze niet gelijk bovenin mee draaien. Vind het toch altijd raar dat Kawasaki zo ver achterblijf, terwijl ze voor op straat mischien de beste motoren neer zetten.

uiteraard

en van Spies moeten we ook niet vergeten dat hij een rookie is én dat het een compleet nieuwe Yamaha is. dus om dan al zo'n successen als nu te hebben is al geweldig natuurlijk

uiteraard

en van Spies moeten we ook niet vergeten dat hij een rookie is én dat het een compleet nieuwe Yamaha is. dus om dan al zo'n successen als nu te hebben is al geweldig natuurlijk

+ Dat heel veel banen voor hem nieuw zijn dit jaar!

Zo,

kaarten liggen op mn nachtkastje.
morgen ochtend richting TT circuit

Heb er enorm veel zin aan

is dat voor iedereen toegangelijk?

heb misschien wel kaarten via werk gekregen maar ben er deze week nog niet geweest

en heb nog een rossi helm liggen waar best een handtekening op zou mogen

Juist, wie weet kom ik je wel tegen 10.00 Handtekening sessie in de pit :W

Als je melandri op zn pitcooter ziet moet je eens opletten wat voor mooie kentekenplaathouder er op zn scooter zit +pippi+

Handtekening sessie is gewoon voor iedereen met een entree bewijs toegankelijk

Status
Not open for further replies.