MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Sinds RTL 7 de MotoGP is gaan uitzenden vind ik er al niks aan, gelukkig hebben we thuis nog de italiaan met prachtig comentaar :love: En om die duc te berijden heb je gewoon een stel grote ballen nodig waar je u tegen zeg, Stoner zal die wel hebben :+ Prachtige fiets, en prachtige coureur!

Ik vind dat RTL7 altijd wel leuke dingetjes er om heen heeft... best een leuk programma om te kijken toch :)
Beetje technische info af en toe.

Wel tof om te zien hoe Capirossi uitleg geeft over zijn remschijf keuze bijvoorbeeld.
Of een Nederlander uit het vorige Kawasaki team die verteld over de voorvering. Kleine updates over de rijders en wat er speelt tussen de teams enzo.
Het programma zelf vind ik een stuk leuker om te kijken dan eurosport.... De race zelf zie ik liever ook 125/250/GP live achter elkaar.

Wel apart trouwens dat die nieuwe klasse ''moto2'' allemaal honda 600's worden. Dat maakt die klasse imo nog saaier dan dat ie al eigenlijk al zou worden na overstap van 250 2t naar 6004t.

Ik weet niet hoe het zit met stoner.
Hij zal ongetwijfeld wel kunnen rijden, dat zeker wel. Maar ik vind hem persoonlijk minder goed zonder al dat electronische gedonder erop.
Kijk een paar jaar terug toen dat nog veel minder was, was stoner nergens te bekennen, meestal in de grind bak.

Ik vind dat RTL7 altijd wel leuke dingetjes er om heen heeft... best een leuk programma om te kijken toch :)
Beetje technische info af en toe.

True, dat is dan wel weer tof.

Jaspah said:
Wel apart trouwens dat die nieuwe klasse ''moto2'' allemaal honda 600's worden. Dat maakt die klasse imo nog saaier dan dat ie al eigenlijk al zou worden na overstap van 250 2t naar 6004t.

Dat wordt volgens mij echt supersaai idd :X

achjah, dat Rossi kan rijden heeft ie ok al wel bewezen in een Ferrari, denk dat ie ook niet veel moeite zou hebben met een ducati

Dat Rossi kan rijden mag wel duidelijk zijn :P

Ze hadden bij ducati gewoon Capirossi aan moeten houden.
Hij is/was de enige buiten Stoner om die hard ging met de duc.

Duidelijk!

loris_capirossi_foto4.jpg

Maar het komt ook gewoon door zijn overbeet :P

Tijd terug kon je gewoon op www.worldsbk.com de livestream bekijken van de reeds gereden wedstrijden.

Nu gaat dat plots niet meer, iemand nog dat probleem?

Same here. Ik was de eerste wedstrijd al helemaal blij. Zit al een tijdje in het buitenland dus kon het goed gebruiken. Het werkte namelijk echt goed. Nu dus niks meer, ook al staat het land waar ik ben niet in de lijst wat het niet kan ontvangen. Vaag dus.

Er zijn verder meestal wel minimaal 2 andere mogelijkheden met livestream als je een beetje zoekt. Helaas is het niet altijd met Nederlands of Engels commentaar maar toch. Laatst Motogp in het spaans gekeken...alleen daardoor wordt het al een stuk spannender ook al versta je er niks van :p

Status
Not open for further replies.
Back