MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Wat een wedstrijd! :W Rossi! :winner:

Wel jammer van Lorenzo, maar wat goed gereden van Rossi! :W

Tja, Stoner moet het gewoon gelijk pakken.
Gelijk als eerste en dan een gat trekken, wat Pedrosa ook probeerde.

Rossi is meer van het volgen en dan op het laatst toeslaan.

Motogp lijkt imo spannender dan het is...

Mee eens, het "voorprogramma" met de 125 en 250 was vele malen spannender.
Rossi heeft z'n race weer heerlijk opgebouwd, dit keer wel op tijd. Blijf het erg knap vinden. Ook knap van de Puniet en Melandri 8)

ik heb niets met die 125 en 250...mss omdat geen Eurosport heb, en het nooit op BBC was en op RTL ook weinig aandacht krijgt.

Nou... Ik vond het geen fuck aan :(.. Goede overwinning voor Rossi, ik vind het jammer van Stoner

Daarmee bedoel ik meer het rijden van Rossi, dat ie de achterstand op Pedrosa heeft goed gemaakt, hem voorbij gaat en dan ook nog een gat slaan :W

Maar wat de wedstrijd zelf betreft, waren de 125cc en 250cc veel mooier idd :) Vooral in de 125cc, dat Folger van de 35e naar de 4e plaats kwam :W Jammer dat ie er toen af ging.

Daarmee bedoel ik meer het rijden van Rossi, dat ie de achterstand op Pedrosa heeft goed gemaakt, hem voorbij gaat en dan ook nog een gat slaan :W

Valt me sws op dat de Rossifans het een super wedstrijd vonden.. Terwijl het objectief gezien niet spannend was, maar gewoon strak gereden..

@Tinne: Jij had toch altijd gatenkaas op je scooter, bezoekje aan Stoner gebracht?

idd netjes van melandri.. maar o o o wat saai :P... motogp heeft het echt verloren.. vroeger schatte je bijna het hele motogp veld hoger in dan de sbk mannen.. ik denk dat er in de gp nu evenveel toppers rijden als in de sbk.. plus dat er in sbk nog wel gestreden word.. ook al mogen ze de electrics daar wel ff weer wegdoen..

Mja dat dacht ik ook.... maar kijk wat er bv van toseland en edwards terecht komt in de MotoGP.
West doet nu mee in de 600, en is (op een kawasaki!!!) gelijk voor in te vinden.

Ik denk dat Hayden er verstandig aan doet om in 2010, of iig wanneer zijn contract afloopt bij Ducati, naar de SBK te gaan. Net als Hopkins.
Zeggen we niet erbij dat Hopkins nu verdomd veel pech heeft :p maar ok. Er is over het algemeen toch wel nog een flink verschil in niveau volgens mij.

Superbike is op 't moment idd veel spannender. Zoals de eerste race in Assen, in de laatste bocht :W Supersport net zo.

Idd, ik zat echt op het puntje van m'n stoel met de laatste ronde van race 1 superbike assen. Super vet gewoon.

ik denk dat veel jongens gewoon langzamer zijn op gp fietsen, omdat die dingen zo onnatuurlijk electrisch beveiligd zijn.. stoner is niet voor niks de enige die op die duc kan rijden... Gibernau/Melandri/Hayden.. allemaal jongens die prrrrrrrrima kunnen rijden/sliden maar die stuk voor stuk niet echt tot hun recht kwamen/komen op de duc

Idd.

Beter komt er nou een keer een merk die Stoner een beter contract aanbiedt, zodat dat kut Ducati zonder Stoner zit :P Zijn ze helemaal nergens meer.
(sorry Tinne dat ik kut Ducati zei :+ )

Idd.

Beter komt er nou een keer een merk die Stoner een beter contract aanbiedt,

Ik zou niet weten hoezo hij daar weg moet...
- goeie centen
- snelle fiets
- goeie kampioenskansen..

Ik zou lekker op mn zitje blijven zitten daar :D. Tenzij hij Rossi-arrogantie krijgt, en een ander merk naar het kampioenschap wil helpen, maar daar is hij in mijn ogen nog lang niet goed genoeg voor :D

Nee dat bedoel ik niet...

Als Stoner weg is bij Ducati, kan Ducati z'n kansen in het kampioenschap wel vergeten.

Status
Not open for further replies.
Back