This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK 2013

http://torrentz.eu/search?f=motogp+2011+regenzy

Deze gast moet je in de gaten houden. Hij post goede torrents van Gp's De british GP moet je dus hebben als ie online komt. (zal morgen wel zijn denk ik)

De superbike race van vandaag op eurosport was ook wel gaaf trouwens! Checa en Biaggi waren wel lekker op dreef.
Ik had dit jaar nog niet echt de SBK gevolgd, alleen de GP's. Maar Checa schopt wel kont zeg hij gaat goed!

Denk dat randy de pineut beter kan stoppen valt toch elke race:x
En Simoncelli te wild.
Leuk voor Spies eertse motogp overwinning:winner:
Voor de rest weer slaapverwekkende race amper gevechten:z:z:z:z:z:z:z

fijn een keer weer normaal op TV gekeken op een normale zender

alleen moto2 vond ik niks aan en weinig van meegekregen..

ECHT jammer voor Iwema , die toch behoorlijk wat plaatsen aan het terug winnen was en gewoon liet zien dat ie het echt wel kan! Ik vind persoonlijk de 125cc dan ook de leukste race om te zien , vanwege de onvoorspelbare dingen die er gebeuren en het stuivertje wisselen wat vaak wel lekker spannend gaat

mja , helaas verwdijnt de 125cc en daarmee de 2 takten , dan kijk ik helemaal geen GP meer...

Je tweede zin leest een beetje vaag.
In de eerste 5 min. van de zojuist gereden F1 wedstrijd gebeurde al meer dan tijdens de ? op de TT.
Bedoel je dat?

Ik denk dat Melv het om het verdwijnen van 2 takt heeft.
Niet perse van de 125 klasse?

Je tweede zin leest een beetje vaag.
In de eerste 5 min. van de zojuist gereden F1 wedstrijd gebeurde al meer dan tijdens de ? op de TT.
Bedoel je dat?

Ik denk dat Melv het om het verdwijnen van 2 takt heeft.
Niet perse van de 125 klasse?

Ja dat bedoelde ik
De laatse tijd is de spanning echt ver te zoeken in de motogp
Hoop dat er verandering in gaat komen als de 1000cc terug komen volgend jaar.
Ga normaal ook elk jaar naar de TT dit jaar niet geweest, en heb er niet eens spijt van.

F1 is imo normaliter ook saaier dan het vroeger was.
Motogp idem idd.

Wsbk is nog wel ouderwets spannend toch? (of je moet voor Kawasaki zijn )
Waarom daar nog wel? Het straatfietsen idee?

wsbk is spanning al om idd! Alle merken gaan gewoon goed dit jaar, zelfs kawasaki zie ik nog wel een kans hebben hier en daar.

Op KTM na zijn alle merken vertegenwoordigd, en echt allemaal hebben gewoon een goede kans op het behalen van een 1e plek in de race of zelfs de titel (al lijkt die toch wel al een beetje richting Checa te gaan)

In de MotoGP is het toch al wel duidelijk dat Honda gewoon de sterkste fiets en rijder(s) heeft.
Yamaha doet het niet verkeerd hoor, maar die gaat het gewoon niet halen dit jaar.

In de wsbk zie ik echt suzuki, aprilia, honda, ducati, bmw allemaal nog wel een goede kans hebben op bekers. Kawasaki was wellicht wat optimistisch bekeken dan, maar toch doen ze het al beter dan voorheen dat dan weer wel.

Zodat ze altijd in de achterhoede mogen meerijden ? dat zijn toch geen kanshebbers man.... ja, MV wellicht... maar ik zie het niet zo gebeuren hoor.