This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK 2013

Ja dus. Ben benieuwd!!! Jammer dat ie niet verder gaat met ducati, maar ik geloof er ook niet meer in....
Ik denk dat er achter de schermen als veel meer geprobeerd is dan dat er daadwerkelijk te zien is voor de buitenstaander. Rossi zijn crash op laguna seca zal de druppel zijn geweest.

Zolang die Italiaanse stijfkoppen niks aan de lompgrote blokhoek doen en dat blok niet een halve meter naar voren hangen gaat er niks gebeuren met het gevoel in de voorkant en zal er nooit iemand mee overweg kunnen.

stoner is erop kampioen geworden... rossi kwam van een yamaha af wat zogoed als perfect is... tuurlijk heb je dan problemen op zo'n fiets...

ik zie iemand die echt wilt werken, zijn rijstijl aanpast echt ver komen op die ding hoor... volgens mij snelste fiets van de grid.

Zit wel iets in maar vind de beredenering verkeerd, het is taak aan de engineers om de machine te ontwikkelen zodat deze zich aansluit bij de rijstijl/wensen van de coureur. Je gaat iemand met een gigantisch talent toch niet vragen om zijn aanpak/werkwijze aan te passen?

Wat een mooi gevecht tussen Pedrosa en Lorenzo! :W Eindelijk wint Pedrosa eens een duel. En Crutchlow op 't podium!

Was een mooie laatste ronde. Jammer voor Spies, ik las dat hij tijdens de start zijn koppeling zo opgewarmd had, dat hij een paar rondes niet goed meer schakelden.