Altijd is een groot woord...
Die jongen gaat gewoon onzettend hard over het circuit met de duc.
En als je af en toe ziet, hoe die duc bokt, uitbreekt. Houdt hij hem heel vaak toch netjes onder controle.
Nooit gedacht dat ik stonder zou gaan verdedigen8P
Haha ja echt he... ik vond het zo zuur voor HaydenHij laat wel vooruitgang zien iig sinds hij begon bij Ducatie, dat is wel nice!
Wel cool dat Spies mee kon komen, maar wat me erg tegenviel was Melandri. Op een Honda nota bene... daar had ik echt meer van verwacht!
Maarja, hoe weet je nou of dat ding echt bokt en stoot?
Vette foto :W
En ja, ik wist wel dat dat een feit is.
Maar vind niet persé dat Stoner daarom beter is..
Is ook lastig te vergelijken want er zijn weinig anderen die op een ducati hebben gereden.
Misschien rijd Lorenzo nog wel weer netter op de Duc dan Stoner, who knows..
En misschien rijd Stoner wel 2x zo hard op een Yamaha..
Nee joh, voordat Stoner op een duc reed was het echt niet een coureur die garant stond voor een top 5 klassering. Hij reed ervoor op een honda geloof ik he?... weet niet meer eigenlijk.
ik wil rossi op de Duc hebben, of op de honda.
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar.
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar. Ik vind dat hij veel moois laat zien op die duc, ook al stapt hij af en toe vroegtijdig af. Stoner is gewoon erg snel en kan het rossi knap moeilijk gaan maken. Hij moet gewoon leren net als rossi constanter te worden. Ook ik ben rossi fan maar vind wel dat rossi flinke concurrentie moet hebben wil het beste in hem naar boven komen. Denk aan Valencia vorig jaar tegen Lorenzo.
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar. Ik vind dat hij veel moois laat zien op die duc, ook al stapt hij af en toe vroegtijdig af. Stoner is gewoon erg snel en kan het rossi knap moeilijk gaan maken. Hij moet gewoon leren net als rossi constanter te worden. Ook ik ben rossi fan maar vind wel dat rossi flinke concurrentie moet hebben wil het beste in hem naar boven komen. Denk aan Valencia vorig jaar tegen Lorenzo.
Carchannel krijgt nog meer tijd, om hun papierwerkl op orde te krijgen voor de volgende wedstrijd.
Japan is afgelast.......
Te veel as in de lucht.
Superbikes assen is nog niet zeker of het doorgaat...
lekker allemaal
waar haal jij die info over de sbk vandaan? heb namelijk al kaarten