Motogp & WSBK 2010

Altijd is een groot woord...
Die jongen gaat gewoon onzettend hard over het circuit met de duc.
En als je af en toe ziet, hoe die duc bokt, uitbreekt. Houdt hij hem heel vaak toch netjes onder controle.
Nooit gedacht dat ik stonder zou gaan verdedigen8P

Maarja, hoe weet je nou of dat ding echt bokt en stoot?
Misschien is het wel de rijstijl van Stoner die dat veroorzaakt..
 
Haha ja echt he... ik vond het zo zuur voor Hayden :P Hij laat wel vooruitgang zien iig sinds hij begon bij Ducatie, dat is wel nice!

Wel cool dat Spies mee kon komen, maar wat me erg tegenviel was Melandri. Op een Honda nota bene... daar had ik echt meer van verwacht!


hm ik las dat melandri de hele motor niet in orde had ofzo.. motorrem/slipperclutch werkte niet en ride by wire problemen.. grote nadeel van die computermotoren x|

verder liet spies echt mooie dingen zien ja.. je zag ergens dat ie achter pedrosa reed en echt lomp remde/smeet en gewoon naar pedrosa toereedt.. hoe vet -:-
 
Maarja, hoe weet je nou of dat ding echt bokt en stoot?

Dat is een feit hoor.
Of zou het aan Checa, Melandri etc..liggen?

0911_sbkp_07_z+the_best_stunter+stoner.jpg
 
Vette foto :W

En ja, ik wist wel dat dat een feit is.
Maar vind niet persé dat Stoner daarom beter is..

Is ook lastig te vergelijken want er zijn weinig anderen die op een ducati hebben gereden.

Misschien rijd Lorenzo nog wel weer netter op de Duc dan Stoner, who knows..
En misschien rijd Stoner wel 2x zo hard op een Yamaha..

Ducati mag er van mij wel inblijven, vind het een tof apparaat en het zou leuk zijn als Hayden ook gewoon in de top gaat zitten. Dan wordt het een Yamaha tegen Ducati gevecht :)
 
Vette foto :W

En ja, ik wist wel dat dat een feit is.
Maar vind niet persé dat Stoner daarom beter is..

Is ook lastig te vergelijken want er zijn weinig anderen die op een ducati hebben gereden.

Misschien rijd Lorenzo nog wel weer netter op de Duc dan Stoner, who knows..
En misschien rijd Stoner wel 2x zo hard op een Yamaha..

Nee joh, voordat Stoner op een duc reed was het echt niet een coureur die garant stond voor een top 5 klassering. Hij reed ervoor op een honda geloof ik he?... weet niet meer eigenlijk.
 
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar. Ik vind dat hij veel moois laat zien op die duc, ook al stapt hij af en toe vroegtijdig af. Stoner is gewoon erg snel en kan het rossi knap moeilijk gaan maken. Hij moet gewoon leren net als rossi constanter te worden. Ook ik ben rossi fan maar vind wel dat rossi flinke concurrentie moet hebben wil het beste in hem naar boven komen. Denk aan Valencia vorig jaar tegen Lorenzo.
 
Ja eh... Rossi rijdt hard en wint.... Stoner wilt harder, banden niet --> crash.

Soms heeft ie mazzel, maar je hebt een grens zitten aan het materiaal waar je mee rijdt en als je er overheen gaat pak je geen punten. Simpel zat.
 
Ja hehe makkelijk praten zo. Hij liep uit omdat ie op/over de grens reed. Beetje op safe spelen is wel zo slim als je punten wilt pakken.
 
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar. Ik vind dat hij veel moois laat zien op die duc, ook al stapt hij af en toe vroegtijdig af. Stoner is gewoon erg snel en kan het rossi knap moeilijk gaan maken. Hij moet gewoon leren net als rossi constanter te worden. Ook ik ben rossi fan maar vind wel dat rossi flinke concurrentie moet hebben wil het beste in hem naar boven komen. Denk aan Valencia vorig jaar tegen Lorenzo.

Barcelona was het. Net de race zitten kijken blijft geweldig:winner:
 
Reed Stoner niet op een suzuki? Toen hij begon in de GP was hij de crash koning, volgens mij nog erger dan de puniet vorig jaar. Ik vind dat hij veel moois laat zien op die duc, ook al stapt hij af en toe vroegtijdig af. Stoner is gewoon erg snel en kan het rossi knap moeilijk gaan maken. Hij moet gewoon leren net als rossi constanter te worden. Ook ik ben rossi fan maar vind wel dat rossi flinke concurrentie moet hebben wil het beste in hem naar boven komen. Denk aan Valencia vorig jaar tegen Lorenzo.

Volgens mij vergeten we wel eens dat Stoner in 2007 kampioen werd en dat valentino Rossi toen ook gewoon meedeed :+.. 2008 tweede en 2009 derde.. Er wordt net gedaan alsof hij er ELKE race naast ligt ;)..

Het is gewoon te hopen dat hij weer vorm herpakt, want hij heeft al vaak genoeg laten zien dat hij de druk aan kan en superhard kan racen :winner:, al moet ik wel zeggen dat er ook genoeg voor het tegendeel is te vinden :+
 
Carchannel krijgt nog meer tijd, om hun papierwerkl op orde te krijgen voor de volgende wedstrijd.

Japan is afgelast.......
Te veel as in de lucht.

Superbikes assen is nog niet zeker of het doorgaat...

lekker allemaal
 
Carchannel krijgt nog meer tijd, om hun papierwerkl op orde te krijgen voor de volgende wedstrijd.

Japan is afgelast.......
Te veel as in de lucht.

Superbikes assen is nog niet zeker of het doorgaat...

lekker allemaal

waar haal jij die info over de sbk vandaan? heb namelijk al kaarten
 
Back
Top