Mocht iemand de race nog willen zien:
http://torrents.thepiratebay.org/5491664/2010.04.11-MotoGP.01.Qatar.Race.BBC3_UK_[TDMK1].5491664.TPB.torrent
Had hem in 15 minuten binnen
Op een Duitse zender was het ook te zien toch??
Ik vond BBC wel prima
Lorenzo vond ik ook goed rijden, lekker netjes en op het laatst de 2 kemphanen voorbij
De race is via de nieuwsgroepen ook te downloaden btw, erg goede kwaliteit. Vond het iig weer een zwaar vette race!
Rossi is gewoon de man
Stoner vind ik echt een loser
stoner zuigt...
Nou rossi was echt stoner wel voorbij gegaan denks, die wil nooit geen tweede worden..
Ik ben een groot Rossi fan.
Maar ik heb toch diep respect voor Stoner, hoe die jongen die ducati bestuurt is gewoon prachtig om te zien:W
hoe hij er altijd mee onderuit weet te gaan bedoel je?
Ik denk dat mijn 'liefde' voor Rossi aan het verplaatsen is naar Ben Spies, echt geweldig hoe die vent met dat ding kan smijten. Natuurlijk zal Rossi altijd de nummer 1 zijn, maar meer voor 'wie hij was' dan voor 'wie hij nu is', momenteel is het gewoon veel vetter om Spies te zien gaan. Ook hoe hij (volgens mij Pedrosa) eruit remde @ einde rechte stuk...supervet gewoon! Wel jammer btw dat die Honda zo ziekelijk veel power had, voor het eerst in mijn leven hoopte ik dat Hayden die podiumplaats binnen zou slepen...wat reed hij lekker aggressief!