This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motogp & WSBK 2010

Vooruit nog 1 dan :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GBgRKPcscco"]YouTube- Race 1 Best Lap - Assen 2009[/ame]
 
Op een Duitse zender was het ook te zien toch??

Ik vond BBC wel prima

Lorenzo vond ik ook goed rijden, lekker netjes en op het laatst de 2 kemphanen voorbij
 
stoner zuigt...

wtf is er met Pedrosa gebeurt, en echt zo kut voor Hayden.. maar lorenzo :W... rossi vond ik maar matig rijden eerlijk gezegd.
 
mjah vond hem gewoon niet zo sterk rijden, dat hij eerste werd had meer met geluk te maken. (ongeluk voor stoner) wel mooie race verder, alleen jammer dat er geen 1 van die crashes in beeld waren..
 
Gewooon voorwieltje weg volgens mij..

Nou rossi was echt stoner wel voorbij gegaan denks, die wil nooit geen tweede worden..
 
Op een Duitse zender was het ook te zien toch??

Ik vond BBC wel prima

Lorenzo vond ik ook goed rijden, lekker netjes en op het laatst de 2 kemphanen voorbij

DSF (Deutsches Sport Fernseh) oid zend het idd ook uit. Heb het tot 2x toe gemist omdat de EPG / Tv Gids telkens niet klopte 8P Dus maar de race gedownload
 
mooie race en ik vind dat rossi gewoon sterk reed. En wat een gruwelijk snelle machine was die honda
 
Stoner moet het altijd hebben van in het begin een gat rijden. Op het moment dat hij de hete adem van Rossi voelt gaat hij fouten maken.. Dan kan hij de druk niet aan ofzo. En dat heeft niks met pech te maken, als je een goede coureur bent val je gewoon niet op zulke momenten.. Stoner is misschien sneller, maar hij kan het maar weinig laten zien..

Ik zou volgend jaar Rossi wel op de Duc willen zien. Lijkt me een mooie italiaanse combi :W

En dan kicken ze Stoner er maar uit Heb dan liever dat Hayden blijft op de duc.. (als hij zo rijd als vorige wedstrijd)
En dan Spies naar de Fiat yamaha van Rossi :W
 
Last edited:
Ik ben een groot Rossi fan.
Maar ik heb toch diep respect voor Stoner, hoe die jongen die ducati bestuurt is gewoon prachtig om te zien:W
 
Ik ben een groot Rossi fan.
Maar ik heb toch diep respect voor Stoner, hoe die jongen die ducati bestuurt is gewoon prachtig om te zien:W

Ik denk dat mijn 'liefde' voor Rossi aan het verplaatsen is naar Ben Spies, echt geweldig hoe die vent met dat ding kan smijten. Natuurlijk zal Rossi altijd de nummer 1 zijn, maar meer voor 'wie hij was' dan voor 'wie hij nu is', momenteel is het gewoon veel vetter om Spies te zien gaan. Ook hoe hij (volgens mij Pedrosa) eruit remde @ einde rechte stuk...supervet gewoon! Wel jammer btw dat die Honda zo ziekelijk veel power had, voor het eerst in mijn leven hoopte ik dat Hayden die podiumplaats binnen zou slepen...wat reed hij lekker aggressief!
 
hoe hij er altijd mee onderuit weet te gaan bedoel je?


Altijd is een groot woord...
Die jongen gaat gewoon onzettend hard over het circuit met de duc.
En als je af en toe ziet, hoe die duc bokt, uitbreekt. Houdt hij hem heel vaak toch netjes onder controle.
Nooit gedacht dat ik stonder zou gaan verdedigen8P
 

Haha ja echt he... ik vond het zo zuur voor Hayden Hij laat wel vooruitgang zien iig sinds hij begon bij Ducatie, dat is wel nice!

Wel cool dat Spies mee kon komen, maar wat me erg tegenviel was Melandri. Op een Honda nota bene... daar had ik echt meer van verwacht!