This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motogp & WSBK 2010

Denk der ff aan dat sommige de race nog niet gezien hebben en dus de uitslag nog niet willen weten???

Dan moet je niet in een discussietopic kijken?

Ik vond het briljant, dit kan een leuk seizoen worden :W Hayden en doviosiosoo ook geweldig de laatste ronde
 
Shit, stoner was wel erg sterk.

Stoner kan gewoon niet tegen de druk als hij weet dat Rossi achter hem rijd volgens mij..
Vond het wel jammer, had wel een leuke battle kunnen worden..

Nu was de battle tussen Dovizioso (hoe schrijf je dat?) en Rossi, knap gereden van Dovi..

Ook knap gereden van Hayden en Spies :W

Cool ook dat Rossi op het rechte stuk de langzaamste was van het hele veld, maar gewoon alles goed maakt met uitremmen en bochten werk..
 
leuk dat hayden en dovi weer vooraan zitten idd.. was eind vorig jaar wel anders geloof ik zo..

verder vind ik het ronduit kak dat ik het zo moet volgen... kans is groot dat ik nu veel races ga missen
 
Kut als je geen BBC Three kunt hebben idd.. Want vind het wel een betere uitzending dan van RTL, ook met interviews en goeie shots vanuit het start grid enzo Commentaar vind ik ook altijd wel ok uit UK..
 
Het is altijd echt hoerig om een herhaling te vinden. Ik heb het op BBC3 gekeken. Was behoorlijk scherp beeld. Beter dan wat er vroeger altijd op eurosport kwam.
 
Mooi om te zien dat Rossi race 1 gelijk de winst pakt! Hayden had ik plek wel gegunt, hij deed echt goed ze best, verders ook complimenten voor DoV. Wat liep die honda allemachtig hard zeg, meerdere malen uit de slipstream van de Duc en er zonder problemen voorbij.

Heerlijk om te zien dat die arrogante Pedrosa gelijk al niks laat zien, hopelijk vliegt die er het einde van het seizoen er lekker uit!
 
wel grappig dat veel mensen een mening over de persoonlijkheid van rijders hebben .. (en voornamelijk de tegenstanders van rossi)
 
De race is via de nieuwsgroepen ook te downloaden btw, erg goede kwaliteit. Vond het iig weer een zwaar vette race!
 
Rossi is gewoon de man, je mag ook wel arrogant zijn als je 9x wereldkampioen bent vind ik

Stoner vind ik echt een loser, niet persé omdat ie valt, maar vind het gewoon een raar mannetje..

Ben wel fan van Spies :W Vooral omdat ie zo'n heerlijke agressieve rijstijl heeft..
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=lfH8A2jUb1w"]YouTube- Ben Spies WSBK 2009 Superpole Valencia[/ame]