Oja..tinne...Rossi was toch echt wel veel sneller in de bochten dan Stoner, als je ziet dat Stoner elk recht stuk 20 meter pakte op Rossi, en hij 2 bochten verder weer in ze achterkant zat.
Ducati heeft nu eenmaal het voordeel van die desmotronic (of hoe je het ook spelt).
Vind ducati nog steeds het meest gepassioneerde team. Ik kan nog altijd nagenieten van die laatste race vorig seizoen: Bayliss die ff Gibernau komt vervangen en op z'n sokken die race wint
Rossi was ook wel sneller. Het lijkt alleen zo dat men vind dat de Duc er dan erg langzaam is, en alleen op rechte stukken kan knallen. Niettemin ging Rossi ook gewoon in de fout etc etc..en is het allemaal verdient voor Ducati. En ik moet ze bij Yamaha of Honda nog zo uit hun dak zien gaan bij een overwinning. :W
Het was een alles of niets actie van Rossi, Rossi wilde de ronde gewoon aanvangen voor Stoner daarom maakte hij die fout.
De Ducati is niet echt snel in de bochten, wanneer Stoner in de bochten harder probeert te gaan valt hij, wat zowel in Jerez als Istanbul gebeurd is. (TIJDENS DE TRAININGEN / TEST)
Daarom moet Ducati het alleen van de rechte stukken hebben. Maar goed hier zal ik wel commentaar op krijgen.
Tot nu toe is de Ducati de beste Motor Yamaha 2.
Verder vraag ik mij af wat er met Honda aan de hand is. Hun hebben zeker huiswerk te doen. Zelfs onze wereldkampioen maakt niks meer klaar.
Elias zijn actie onderstreept maar weer eens dat hij ook echt idioot bezig is. Ik denk dat hij nog wel problemen gaat krijgen met bepaalde mensen.
Verder vind ik dat het tijd wordt, om Edwards, Tamada, Nakano, Jacque en Roberts te vervangen voor een nieuwe lichting rijders. Namelijk Lorenzo, Toseland en Dovizioso.
klote race. oersaai.
wordt er een beetje misselijk van dat die Ducati zo snel is.
en nee ben geen Rossi fan, Maar al helemaal geen Casey Stoner fan, maar dat terzijde.
Pedrosa en Edwards klaagden trouwens over weinig grip aan de achterkant, Michelin mag dus ook wel aan het werk.