This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2007 #2

die 2007 aprillia is gewoon een achterlijk ding. veel te veel problemen.

ze zijn het voor zichzelf aan het verklote imo. talmasci heeft het beter voor mekaar met een 2006 machine. en zoals vandaag kwamen die MVA Aspar rijders er al helemaal niet aan te pas. Gadea en Passini gewoon weer dikke pech en waarom Faubel zo hard terugviel snap ik ook niet.

Mja vond het wel een vreemde plek waar die aan het kijken was/aan het trekken/duwen. Beetje rond de achterveer leek het wel. Dat was die 1e keer dat die er eventjes af ging.

/ He, valpartij

Last edited:
Ik vond het best een toffe wedstrijd.. beetje ergerlijk commentaar op eurosport.. allemaal Rossi ge-kont-kus.

Hoezo kak wedstrijd? :?

Ik heb me anders geen moment verveeld.

Zeker rossi fan?

RTL7 commentaar is beter te pruimen.

Nee, weet niet. Vond hem niet tof

Ik houd er niet zo van als iemand rossi style wint (helemaal los gereden)
En opzich ben ik wel beetje rossi fan, maar in dit geval ging het gewoon niet goed, maar dat is racen he

niet helemaal. het team van Yamaha en Michelin hebben samen de hardste banden gekozen die ze hadden. dus fout van beide, vandaag gaan de teams nog testen in Istanbul.

De race zelf kan ik niet geloven. wat een domme fout van jacque.
Die klote Kawasaki´s moeten hun plaats maar eens kennen. ze rijden nu eenmaal niet vooraan en dat gebeurt ook nooit, pech voor hun. Hij dacht zeker eens wat plaatsen gaan goed te remmen, leuke gevolgen voor 2 mensen die voor de overwinning mee kunnen doen, Edwards en Pedrosa dus.
zeer spijtig:S

wat ik wel een prachtige vent vindt is Elias. wat heeft die man een rijstijl zeg:W

Waarom kijken jullie niet gewoon op BBC naar motogp. mooi commentaar en geen reclame en ze hebben er verstand van, RTL 7 heeft commentaar om van te huilen want ze weten er niks van en lullen maar wat raak:L

Ik vind Stoner geweldig. Het was altijd Pedrosa die het Rossi moeilijk ging maken, maar nu komt het dus uit een hele andere hoek.

wat ik wel een prachtige vent vindt is Elias. wat heeft die man een rijstijl zeg:W

Kweet niet of je vorige week (geloof ik) sbk gezien had. Die gast die 3e werd, die reed pas op het randje8P Reed zelfs ze laars open, en elke bocht gleed die zowat onderuit. Echt respect als je dan wedstrijden uit kan rijden.