This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2007 #2


dat is bij ons in de scooter racerij zelfs, minimaal 1 liter brandstof na een manche, dat is puur te doen om te controleren of je niet op een ilegaal brandstof gereden heb!

dus dat was ook al een vraag die ik me af vroeg, zou dus betekenen dat ze maar 20 liter hebben om de rondes rond te komen zeg maar!
 
hoop stiekem ergens dat die motogp machines meer en meer gaan zuipen, krijgen we ook nog pitstops er bij zou op zich ook wel spannend kunnen worden dan....
 
dat is ook zo is nu helemaal tegek, maar ben gewoon nieuwschierig welk merk er dan gaat domineren, dan is ook de constructeurs titel spannend
 
hoop stiekem ergens dat die motogp machines meer en meer gaan zuipen, krijgen we ook nog pitstops er bij zou op zich ook wel spannend kunnen worden dan....

Alsjeblieft niet, krijg je veel te veel f1 praktijken. Nee houd imo het maar lekker zo

Rijder+motor.
 
hoop stiekem ergens dat die motogp machines meer en meer gaan zuipen, krijgen we ook nog pitstops er bij zou op zich ook wel spannend kunnen worden dan....

Voor mij mogen ze steeds zuiniger en zuiniger. Zuinige techniek komt dan ook in baanmotoren
 
ik hou helemaal niet van zuinige gedoe. gaat vaak allemaal gepaard met vermogensverlies. zie de F1, kosten sparen, geloof het toch zelf niet.

van mijn part gebruiken ze alle benzine van de wereld, racen met die dingen.
 
Over jaren zijn we niets anders gewend dan dat het weet ik veel Waterstof motoren zijn...
 
RTL-gp bericht net dat de motogp volgend jaar in de states op de Indianapolis motor speedway gaat rijden. Vind ik wel jammer want dan zullen ze wel niet op laguna seca rijden...
 
RTL-gp bericht net dat de motogp volgend jaar in de states op de Indianapolis motor speedway gaat rijden. Vind ik wel jammer want dan zullen ze wel niet op laguna seca rijden...
Hmm, dat wordt ook saai Laguna seca mogen ze blijven imo, leuke cork-screw :W
 
ik las dat ze dan de omgekeerde richting gaan rijden als het F1 circuit.
maar je gaat me toch niet vertellen dat ze over die oval gaan rijden ofwel soms?

we hebben allemaal misschien wel gezien wat er in 2004 en 2005 met Ralf Schumacher gebeurde in die bocht, vooral in 2004, dat was me een klapper, ze gaan toch zeker niet met die motors daar ff in de bocht hangen met 250km per uur, zullen ze misschien wel een chicane in maken, anders vertel je het toch niet meer na als je daar in de muur klapt. dat zal de FIM ook nooit goedkeuren dat ze er zo gaan racen.
 
De andere kant op? dan komen ze op topsnelheid op die bocht af!
Casey Stoner zal z'n lol niet op kunnen. die vond t maar niks dat ze in Assen de verkanting eruit gehaald hebben dus die komt daar wel aan z'n trekken.

maar imo is dat idd echt levensgevaarlijk. gelukkig bestaat er ook nog zoiets als een rijdersvertegenwoordiging dus die zullen wel weten wat wel kan en wat niet.
 
idd

mja dit jaar is volgend jaar niet he
dus dan zullen we nog wel eens zien of Stoner z'n lol op kan. vorig jaar waren de Honda's op top ook bloedsnel, er kan veel veranderen in jaar tijd.
 
John Hopkins heeft een contract getekend bij kawasaki voor volgend jaar, zo gaan de huidige geruchten. hij gaat suzuki iig verlaten. dom?

als ik hem was, was ik niet naar Kawasaki gegaan. men zegt dat ze veel potentieel hebben, mja laat het maar eens zien dan. ze hebben toch ook vertrouwen in hun huidige rijders om alles eruit te halen, anders zet je hun toch niet op de motor. ik heb er mijn twijfels over.
 
Ze rijden een deel van de oval als het goed is..
En tja, John Hopkins.. Je kan dit jaar wel zien dat EN kawasaki en Suzuki allebij een stuk profesioneler de motogp benaderd hebben, ik geloof allebij nieuw management en het veld is hierdoor ook zeker gevarierder..
Ik denk dat hopkins op Kawa geen slechte keuze is, de klantenhonda's zijn allemaal waardeloos en andere fabrieksteams zou die zeker niet aangenomen worden..
Schijnt dat Melandri ook in gesprek was met Kawa?