MotoGP Seizoen 2007 #2

zeker mooie race:W

ben geen rossi fan, wel prachtig hoe hij naar voren kwam:)
goede race van de repsol rijders weer es een keer. zat in de strubben bocht, Hayden en Pedrosa stonden 9 en 13, komen ze daar bij eerste bocht gewoon lekker vooraan door, Prachtig om te zien:W

als je het lijstje van Rossi en Stoner naaste elkaar legt qua rondetijden, kon je ook goed zien dat Rossi duidelijk de overhand had:P

Ik zat op de Winterdijk tribune en recht voor mn neus werd Rossi nummer 1 in de race, wel vet. Rossi zat volgens mij gewoon een beetje Stoner op te jagen, hij kon er al veel eerder langs volgens mij...

Wel vet weekend gehad daar in Assen iig!

Rossi's overwinning was gewoon volgens het boekje. Gewoon goed geplant, en zowiezo kon je zien dat hij ook nog een beetje over had. Eigenlijk hoefte die alleen stoner voorbij, en daar heeft hij gewoon netjes het juiste moment voor afgewacht.

Mooie race iig :)

Hmmz, interessant dat Stoner zei dat hij meer last had van de wind ivm de kapwerk van de Duc.

En nee, het was niet de reden waarom hij ingehaald werd. Rossi was gewoon sneller.

En nu maar hopen dat-ie niet elke keer met een excuus komt, a la Gibernau. :+

Bij Rossi was het de laatste tijd anders ook alleen maar Michelin dit, Michelin dat..... En volgens mij zeg ik net dat hij het duidelijk NIET als excuus gebruikte.

Sensatie zoekers.

Hij feliciteerde Rossi wel gewoon na de wedstrijd, dus denk dat dat nog wel mee valt.

idd, volgens mij gewoon 2 rijders met respect voor elkaar.
Als ze elkaar gaan afzeiken is het niet goed, maar als ze het niet doen, willen we graag dat ze het doen....

Rossi haalde ons later nog in:P

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-4450971489888361724"]Rossi 46 burnen op snelweg voor agent[/ame]

TE bruut moment was dat.

''Although a minimum of three months will pass before Elias will be in any position to make a comeback, Dr. Mir noted that the rehabilitation process will experience no delay.''

bron: www.motogp.com

3 maandjes einde seizoen voor elias dus, wel verwonderlijk ik heb vrijwel het zelfde als hem, zit nu 2,5 maand thuis en mag nog steeds niet gaan belasten... wat geven ze die gasten joh?

Btw denk als stoner 1 liter minder bezine in fiets had gehad, had ie kunnen met zn fiets kunnen rennen naar de finisch lijn

Kan goed zijn dat dit de reden is waarom de duc de laatste 3 ronden ofzo steeds meer wegzakte van rossi. De elektronica die de motor wat inhoudt zodat hij nog net de eindstreep kon halen. Leuk stukje techniek imo :)

Was leuke race om te zien en best spannend.
Incident met Vermeulen en Depuniet... Wat was dat nou weer? :? Wie ging in de fout?

DePuniet, die knalde er in de bocht bij Vermeulen in. Hij ging onderuit, en Vermeulen reed de grindbak in geloof ik.

Kan goed zijn dat dit de reden is waarom de duc de laatste 3 ronden ofzo steeds meer wegzakte van rossi. De elektronica die de motor wat inhoudt zodat hij nog net de eindstreep kon halen. Leuk stukje techniek imo :)

Incident met Vermeulen en Depuniet... Wat was dat nou weer? :? Wie ging in de fout?

Dat denk ik niet, Rossi was de gehele race gewoon stukke sneller

Dat zei Rossi ook na de race, vanaf het moment dat hij achter Stoner reed kon hij t wat rustiger aan gaan doen, tot hij een goed moment zag om m in te halen..

de duc houdt helemaal niet in. stoner heeft 3 rondjes in de 1.37 gereden en 22 ronden in de 1.38, waarvan dus ook de laatste 4.
Rossi heeft dus 12 ronden in de 1.37 gereden, zegt mij genoeg dus.

trouwes, het was toch ook overal te lezen dat stoner heeft gezegt dat het er aan ligt, dat de motor meer gleed over de baan, wat er toe heeft geleid dat de machine meer benzine verbruikt dan in de trainingen.

jammer dat hier geen regeling voor is, zoals in de F1, dat er nog minimaal een x aantal benzine moet zitten. ze halen de pits gewoon niet op eigen houtje.

wat betreft Elias zou hij er in Brno weer bij kunnen zijn.

Back