This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

voor zover ik ervaring heb met l&m kappen kan ik er over meepraten inderdaad klote pasvorm, alles onder spanning etc...

gewoon de stnd kappen erop houden, weegt waarsch nog minder ook

Nou vertel eens wat er klote is aan de pasvorm ,dat die onder spanning staat maakt niks uit ,standaard kappen staan ook vaak genoeg onder spanning.
Jammer dat je zo op het forum praat maar verder niks aan mij meld.

De kap die je gekocht hebt is dus 2dehands en de underseat zit er normaal niet aan en is er dus door iemand zelf opgemaakt.Normaal weegt de kap geen drol.
Dat de pasvorm gaar is ligt niet aan ons want normaal sluiten ze gewoon netjes aan of hebben misschien een kleine kier.

Last edited:
Dat de pasvorm gaar is ligt niet aan ons want normaal sluiten ze gewoon netjes aan of hebben misschien een kleine kier.

Pasvorm van de aerox achterkap aan de z-kappen is nou toch niet bepaald om geil van te worden. maar dat terzijde.

@ ts: Filler is gewoon plamuur... maar dan vloeibaar.
Ik kan me niet inbeelden dat je niet 1 klein putje hebt in heel je kap.

Mjah maakt me verder niet uit, iedereen gebruikt gewoon plamuur omdat het makkelijker en netter is.
Beta heb ik niet echt bekeken in het echt dus weet niet hoe het eruitzag. Iedereen was er toch over te spreken dus zal wel goed gezeten hebben

Ik ben gewoon niet zo plamuur geil, tuurlijk is het makkelijker. Maar een scooter heeft gewoon veel trillingen en plamuur scheurt redelijk snel.

Je kan wel glasvezel plamuur gebruiken waar jij het toen der tijd ook over had in het Polyester topic, maar liever niet .
En de Beta kappen zijn nu ook gewoon perfect gelukt, scheurt oid nergens en het komt ook niet omhoog door de trillingen.

Filler is idd plamuur maar dan in vloeibare vorm, dat gebruik ik om de kleinere gaatjes te dichten in het polyester. Polyester is namelijk nooit 100% dicht.

Oi,

Jordy

Pasvorm van de aerox achterkap aan de z-kappen is nou toch niet bepaald om geil van te worden. maar dat terzijde.

9 van de 10 sluiten gewoon netjes aan en er zijn er een paar de deur uit gegaan die wat erger zijn maar die gingen voor 75 eurie de deur uit met de vermelding erbij dat die niet lekker aansloot.
Als die echt niet goed aansluit en iemand heeft hem bij ons gekocht en maakt hier melding van word die gewoon vervangen door een nieuwe.
En zo enzo word ik niet geil van scooters weet niet hoe het bij jou zit :*
Maarja verder gezeur over L&M kappen pm of mail me en blaat niet een eind heen op het forum.

De zipjes worden wel vetjes denk :W

Last edited:
Zippies worden idd gruwlijk :W
Ben echt benieuwd naar het eindresultaat, dus beun even door

Oja Jordy, als je je velgen opeens kwijt heb heb ik ze gestolen van je (kan ze nergens vinden, haha)

Een update van Jordy's kant.

Jordy's Zip

Zow kleine update.
Heb via via voor weinige een kappenset gevonden voor mijn Zip.
Voor mij perfect, want hoef het niet nieuw zoals iedereen het wel koopt.

* Waarom geen nieuwe kappen is toch goedkoop en is netjes?
Omdat wij het het optische kant ook altijd belangrijk gevonden hebben.
Dus de Zip's gaan ook onder de loep. Niet extreem, maar wel het één en ander.
Omdat de alle kappen toch bewerkt worden had ik dit liever 2ehands.

De L&M kap laat ik even links liggen, als ik zin heb om die goed te maken dan komt dat misschien nog een keer. Of als iemand de L&M kap wilt overnemen gaat die weg.

Jullie vragen je natuurlijk af hoe en wat er gaat gebeuren met de zip's kwa uiterlijk.

1. Het word een kleurencombo wat nog NIET is gedaan.
2. Carbon komt WEL weer terug. Deze keer niet hoogglans maar 30% glans.
We vonden het carbon wel vet en het had wel een aparte look!
We missen het allebei dus hadden we opmaat van gedeeltes in carbon een 2e kleur gekozen voor een mooie combo.
3. Ik ben al bezig met mallen voor underseats.
4. Beenkappen gaan we strak strekken zoals andere delen.

Voor de rest verklap ik niks meer en de 2e kleur blijft ook nog even voor ons zelf om het nog even zo te houden .

Oi,

Jordy

*Update staat ook in eerste post

ziet er erg goed uit, verlenging is perfect zo.

ben benieuwt wat je van de kappen gaat maken, maar dat komt wel goed denk ik zo. gelukkig weer carbon

jo mensen gister was een leuke sbo...

ik heb daarbij me blokkie gedropt bij marco die gaat het 2fast blokje onder hande nemen

ik heb nou al zin die tijden gister waren niet normaal

oi