This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

malossi schijfje ook binnen

nu wachten tot jor ze 2 fast heeft ken het zooitje naar marco toe voor een tunings beurtje

jep wel de bedoeling ik weet niet wat marco allemaal eraan doet maar zoizo voor kotteren en carter aanpassen wat ie aan de cilinder doet moeten we nog even bespreken .

dat binnenkort...

Eventjes een update van Jordy's kant.

Jordy's Zip

Was vandaag even naar me vader gegaan die iets voor me gehaald had.
Juist een L&M achterkap, zit een underseat op. Maar ben er niet tevreden mee hoe dat gemaakt is en weegt veels te veel.

Moet trouwens zeggen dat de kwaliteit van de kap ERG slecht is.
1. Sluit niet bepaald goed aan op de beenkappen. (Totaal niet)
2. Zit te veel spanning op met monteren.
3. Door de spanning zitten er haar scheurtjes in.

Dat is ook de reden dat die even zwart is, kon ik even zien wat de schade was van de spanning die erop gezeten heeft. Dus dat moet afgewerkt worden.

Ook ben ik begonnen met het plaatsen van de NX kit op de Zip.
Dus maar begonnen met de solenoids en benzinepomp .

En nog 1 om het af te leren samen met de Beta (Waar btw een standaard blok onder zit )

Oi,

Jordy

*Update staat ook in eerste post

Dik ding hoor .... vind die zip echt al een net ding worden*D Ben wel van de verlengde zipjes.

Super .. ben benieuwd wanneer het loopt

Jammer dat je kap niet helemaal lekker is. moet zeggen dat mijn zadel kap opzich niet verkeerd is... op een paar kleine dingen na...

Ziet er verder iig goed uit.

Gaat deze kap nu weer weg of krijgt stefan ook zo'n l&m?

Persoonlijk vind ik de standaard kappen er beter uit zien

voor zover ik ervaring heb met l&m kappen kan ik er over meepraten inderdaad klote pasvorm, alles onder spanning etc...

gewoon de stnd kappen erop houden, weegt waarsch nog minder ook

ey man. vorderd al lekker. ey en rij je nou gewoon met die beta over straat of wah ? hij blijft wel leip hoor, ik dacht dat je die beta alweer verkocht had joh maar niet dus nou succes met alles verder

gr rob.

nee die l&m kap blijft hij vond dat mooier en ik vind die l&m niks maar mijn kap wordt ook onder handen genomen hoor

we hebben weer leuke ideen in ons hoofd

Over die L&M kap ik ga Michiel wel even aanspreken erover hoe het bij hem dan goed zit en niet scheurt? Die van mij ziet er namelijk echt niet uit en er zit wss wel 3 a 4 cm ruimte tussen de kap en de beenkap.

Maar ik hou de kap wel, vind hem in zijn geheel wel wat hebben.
En zo anders is die niet want als ik de kap van Stefan moet gaan aanpassen is straks alleen het verschil van de knipperlichtjes en een rand.

Maar zoals Stefan al zei we hebben wat idee'tjes bedacht en zo gaat het ook worden.
Dus gaan we toch weer de optische kant op . Wel zo licht mogelijk want alles word gewoon 1 laags poly en zoals ik het altijd doe geen plamuur.

hey leuk project vond die beta ook altijd al super, alleen had een vraagje: jij zegt geen plamuur? hoe doe je het dan vlak je de polyester zo goed af dan? ben zelf met een voorkap bezig maar het laagje plamuur dat daar op zat zitten allemaal scheuren etc in. bij voorbaat dank. mvg Robin

Ik vind die kap niet erg mooi. Mischien als er een kleurtje op zit dat het wel mooi is:W
Ik heb er iig alle vertrouwen in

Spasta
Op me Beta heb ik ook geen plamuur gebruikt.
En op de randen een extra laagje poly zodat de randen stevig zijn, het midden hoeft niks te houden zoals underseat.

Benelli&Zip
Door het polyester strak te trekken en goed goed schuren. Hoogstens beetje filler nodig.

Eendpowerrr
Bijna niemand vind die kap mooi, mjah lekker boeiend ik zie er niet zoveel verschil in. Iemand moet anders zijn laten we maar zeggen .

Oi,

Jordy

gewoon een kappenset bouwen met plamuur en daaruit een mal trekken.
dat is echt een goede oplossing om het perfect en licht te hebben.