beta_speed Most Wanted Sprinter 30 March 2007 #141 hey iedereen bedankt voor de reacties en de updates komen snel dus check back. @ Pantje - bedankt man, hoop 21+ te halen, wil zo een hoog mogelijk vermogen halen met de 6T en dan waarschijnlijk 7T halen later deze seizoen. gr Luka
hey iedereen bedankt voor de reacties en de updates komen snel dus check back. @ Pantje - bedankt man, hoop 21+ te halen, wil zo een hoog mogelijk vermogen halen met de 6T en dan waarschijnlijk 7T halen later deze seizoen. gr Luka
beta_speed Most Wanted Sprinter 31 March 2007 #143 nee, maar is nog steeds heel dichtbij dus maakt niks uit! Mensen updates komen volgende week, ik ben ook aanwezig bij Meppel.
nee, maar is nog steeds heel dichtbij dus maakt niks uit! Mensen updates komen volgende week, ik ben ook aanwezig bij Meppel.
EvoNrgMc2 Well-Known Member 7 April 2007 #144 hi man dit is tim ziet er relaxed uit gek... deze link is van vriend van me ...
Jordy. MWS 24 September 2007 #145 Yo Luka, bedankt voor het lenen van je Beta man . Heb lekker gereden en hij gaat wel vooruit! Kan nog wel beter, maar dat gaan we wel fixen . BTW zijn al je eigen foto's dood, we moeten alles even op de MWS server zetten. Oi, Jordy Last edited: 25 September 2007
Yo Luka, bedankt voor het lenen van je Beta man . Heb lekker gereden en hij gaat wel vooruit! Kan nog wel beter, maar dat gaan we wel fixen . BTW zijn al je eigen foto's dood, we moeten alles even op de MWS server zetten. Oi, Jordy