Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Van de 7.08 was die 0.02 :)

En hopelijk onder de 7 inderdaad, vooruitzichten zijn goed, nu de daden nog!
 
Juist ;) Typhoon blok met 100mm trommel. De wielbasis zal het zelfde blijven ongeveer, aangezien hij nu al iets korter is als een originele NRG 8P
 
Meppel onder de 7 kees, en volgend jaar word je nog een geduchte concurrent denks! als je tenminste aan de Speed gaat, want die Evo dip die gaat nooit weg he, dat snap je wel. bij Meppel istie er gewoon weer :P
 
Kees hij is VET :winner: respect voor je polyester-werken :! ;) Toen ik terug wandelde was jij net aan de beurt = ik zo van say whaaaaat :eek: :+ wat een lekkere run :p doe zo voort !!!

suc6 ermee


Grtz Robby
 
Haha dankje :p

Elwin heeft ook mooie foto's geschoten:

(wallpapers :~)
[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/CIMG1607.JPG[/ir]

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/CIMG1609.JPG[/ir]
 
echt het dikste project die nu in de maak is!

ook wel grappig mensen die je opbouw niet kennen denken haast allemaal dat het een zwaar hok is:P

spreek je
 
Nou weer een update met wat verslagjes.

Wat is er allemaal veranderd?

Geen ene fuck.

Nou dan hebben we ook nog Meppel en Eindhoven gehad.

Meppel
Zeer warme sprint, en me scooter liep erg raar. Eerste run was 9 seconde ofzo, omdat hij enorm stotterde en 1500 toeren te weinig draaide.

Toen maar flink wat lichter gegaan in rollen gedurende dag en pakte hij goed op de eerste meters maar op het einde zakte hij gewoon in op toeren.

Uiteindelijk een 7,23 weten neer te zetten, zonder reactie was dat 7,160 wat opzich best goed was, zeker met het gezeik wat ik had de hele dag.

Ondanks alles was het nog best gezellig!

Eindhoven
Vandaag. Ik zag het weekend somber in. De scooter had ik bij Vas laten logeren om hem eventueel op de bank te smijten. Bank heeft het geprobeerd maar me carter liep vol en de scooter starte moeilijk, en daarnaast werd hij te snel warm.

Ik had al me hoop gevestigd op de laatste sprint dus je kan wel raden dat ik met niet al teveel hoop meer richting de zondag ging. Zaterdag avond ook nog eens in tijd nood omdat ik naar een verjaardag moest en me hok voor geen meter liep. Toen hebben Jordy en Sander (ben jullie eeuwig dankbaar :*) mijn hele NRG uit elkaar gesloopt en hem helemaal netjes gemaakt, carburateur volledig schoon gemaakt, radiateur hoger gehangen en ontlucht, carter schoon gemaakt, inlaat etc.

Zondag ochtend vroeg vertrokken en rond half 9 waren we in Eindhoven. Ons ingeschreven en ik heb me eerste run gemaakt, met lage verwachtingen uiteraard maar tot mijn verbazing draade ik mijn eerste run een 7.07 in elkaar! Hier was ik erg blij mee en meteen mijn PR verbeterd.

Toen hoopte ik wat te winnen door wat lichter te gaan in rollen, maar dit pakte niet best uit 7.26 sec. Toen heb ik de oude rollen weer terug gezet, shimmetje erbij en heeft Joël me geholpen met me bougie.

Hierna weer de baan op gegaan, en had ik een 7.05, ook weer erg blij natuurlijk, meteen weer aangesloten in de rij want hij liep redelijk goed. Volgens mijn toerentallen leek het wel of mijn snaar iets slipte maar dit was wel minimaal.

De volgende run kwam Joël erbij staan en vertrok ik net onder de 30 graden. Voor mijn gevoel was ik echt goed weg, en dat bleek ook wel een 6.95 seconde met 0,016 reactie en 116KM/H, ofwel _EINDELIJK_ die lang verwachte tijd onder de 7 +ralf+

Hierna weer in de rij staan maar was het helaas net weer 4 uur! Omdat ik in de scooter special reed, en iedereen records verbrak zat ik op 1 honderste na niet in de finales, maar ben wel gebleven om ze te kijken omdat ze vast en besloten super spannend zouden zijn!




Ik ben heel tevreden over dit seizoen, al mijn doelen zijn ruim gehaald; 45kg (waar veel over twijfelde in het begin), onder de 7 seconde, en ook nog eens dat hij er netjes en in mijn ogen best vet uit zag O-)

plannen & volgend seizoen
Ik heb besloten om door te gaan, en wellicht dat volgend jaar mijn laatste jaar word (ben immers al 22;) ) en volgend jaar zijn mijn doelstellingen:

- Rond de 41/42KG en wie weet ooit nog eens onder de 40kg rijklaar
- Vooraan gaan rijden in de Scooter70 klasse
- Weer iets meer overtreffends en unieks bouwen

Ik ga van de winter mijn kappenset uit carbon maken, ook komt er een nieuwe voorvork aan en word er nog een ander subframe gemaakt. Voor de rest blijft alles hetzelfde, wat er met het blok gebeurt ben ik nog niet helemaal over uit, wel moet er een typhoon carter komen ivm scooter70 klasse!

Dat was hem weer!


14092008842.jpg


14092008843.jpg

Nee hij is niet getuned door XSH maar JS ;)
 
Netjes hoor Kees, je heb er hard voor gewerkt!
Ik hoop je volgend seizoen weer met een zieke machine aan de start te zien staan!

Succes deze winter! :)


Greets
 
Lekker shiny :D.

BTW, Sander was die carbon kap aan het schuren.
Stond ik daar in me 1tje, terwijl jij op een verjaardag was.
Dat word een goed makertje Kees :P.
 
erg tof dat je onder de 7 zat!
lijkt wel alsof iedereen in eindhoven sneller gaat :P

Dat mijn hok goed liep kwam vooral door de lage luchtvochtigheid en het feit dat ik met 25 graden kon vertrekken wat toch het beste is voor het beestje!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top