This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
:W

Ziet er goed uit kees, ben benieuwd wat die op Hengelo doet

Vermogen van mij zat normaal rond de 21.7 maar toen kwam ik niet onder de 8 sec
Nu scoor ik niet hoger dan 20.5 maar rij nu wel 7.56.

Dus hoop dat het goed uitpakt bij jou!
Spreek je in hengelo wel weer

Je schroeft toch wel elke keer als je gaat rijden de padock ophanging eraf? Dit is ook weer 50 gram namelijk.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Sc2PSe1FtlE"]YouTube - MWS NRG Kloosterzande[/ame]

Er moet alleen op kort termijn echt nog een dikke 2 kg af (voorvork, uitlaat, etc)
Carbonne uitlaat?:+

Zonder dollen, dit is echt wel een vet apparaat. Ik denk ook dat als de kap opnieuw gespoten is, de gaten al een stuk beter staan

ding ziet er echt vers uit!
khad em ook al goed bekeken toen je naast ons stond @ meppel
tijdje geleden

maar wordt er wel netter op
deed ie et btw alweer?

suc6!

Kees! Wacht nou maar met spuiten.
Want jij hebt altijd van die gewichts-waan-ideeen en dan is het dalijk zonde van je geld

Zie je die 26ste :love:

Carbonne uitlaat?:+

Zonder dollen, dit is echt wel een vet apparaat. Ik denk ook dat als de kap opnieuw gespoten is, de gaten al een stuk beter staan

Nou zonder gekheid waarschijnlijk een carbon demper of een lichtgewicht aluminium model. Hier pak ik +- 250 gram mee en icm met de ophanging praten we dan over een halve KG die ik al bespaart heb.

Ik denk dat Kees de verf wel weegt voordat hij het erop spuit! :#:*

Goed bezig man!

Tering, jij kent me te goed

Ben benieuwd hoe het loopt op straat Kees! Fijne vakantie alvast en tot Hengelo.

Bedankt! Volgende week zaterdag maar eens gaan oefenen en kijken hoe hij oppakt

Kees! Wacht nou maar met spuiten.
Want jij hebt altijd van die gewichts-waan-ideeen en dan is het dalijk zonde van je geld

Zie je die 26ste :love:

Hehe, nou uit die achterkap is niet veel gewicht te halen, tenzij ik hem perforeer maar dat ga ik niet doen

Is je blok nog steeds zo gevoelig kwa vermogen? of valt dat wel mee nu?

Nee dit is veel minder geworden, bij 400 toeren teveel scoorde ik alsnog 21.2 á 21.3 PK. Ook kwam die 21.5PK er pas uit wanneer de motor 55 graden was, dus dat is alleen maar voordeliger

We zullen zien op Hengelo, ik ben erg benieuwd zelf..!

D O N

Zo moeilijk is het toch niet?

Haha! NRG zag er weer netjes uit! Had net aan verloren tegen je toen ik op de SR van Jan reed. Dus die run had jij een 7.8 ofzo?

Spreek je!

Ik weet niet hoe de SR Van Jan eruit ziet

Maar snelste tijd was me laatste run met 7.41 sec met 0,06 reactie. Bijna hetzelfde als Kloosterzande dus. Maargoed als de dip eruit is bij de start ga ik veel winnen, dus ga komende weken ook maar eens wat testen met verschillende overbrengingen.

Status
Not open for further replies.