In iedergeval zal ik mijn mening zelf even geven.
Speed-michiel heeft gelijk
.
Op de achterkap zitten idd aan de linkerkant zwarte stipjes en aan de rechterkant een veeg. Daar doelde ik ook op met mijn vorige post over "nog mooier" en de afwerking kan nog een stuk beter.
Ik ga me deze winter dan ook daar op verdiepen, en de kap gaat overnieuw gedaan worden totdat het goed is! Dat geld ook voor de voorkap waar de rondingen zijn losgetrild.
Zo is dan ook op de Metallic kapjes gewoon dingen vergeten met spuiten,
die krijgen ze dan ook lekker terug gestuurd en mogen ze het lekker opnieuw doen. Weet niet of iemand het gezien heeft, maar op een paar plekjes was gewoon de kleur vergeten en over de blanke lak maar te zwijgen waar ze dat vergeten waren.
En er zijn hier en daar nog steeds dingen wat veel beter / netter kan.
Iedereen heeft dan ook zo zijn mening over het carbon, moet je igg zelf weten
tis dan toch ook een vrij land. Als ik het zelf maar mooi vind, want ik bouw het tenslotte voor me zelf.
Ik ben zelf igg erg tevreden over me prestatie dit jaar, tegenover vorig jaar (zie zelf het verschil maar). Dan doel ik niet alleen op het uiterlijk, maar ook het blokje zelf en de tijd die ik gehaald heb op Eindhoven.
Uiteraard is en blijft het een rijdend en een gebruiks object, het zal nooit nooit perfect zijn. Ik moet zelf zeggen als ik naar sommige andere projectjes kijk en dan in het echt zie heb ik niks te klagen
.
Oi