This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Ziet er weer ontichelijk Geil uit Jordy8).. filmpjes zijn ook netjeS
wie won trouwens.. titus of jij?
Moet dit beest echt snel in het echt zien

Later

Leuk speelgoed Jordy Dat testbank-filmpje is wel ©zuidwijk hè?

Vond je dubbele remschijf zo geil, die moest gewoon op de foto:

Foto's zijn met Samsung D900 gemaakt en filmpje ook, maar de kwaliteit valt nog mee

om het maar ontopic te houden, want ik merk het alweer.
titus had gewonnen. kan ook niet anders .
maar was me leukste sprint , de hele weg elkaar aan gekeken. ik ging helemaal stuk, ik wou bijna gaan zwaaien naar je titus :*.

waarom vraagt niemand om details foto's van die vork en schijfadapter?:~:~:~`

Wat ontzettend mooi. Het lijkt me een tikkeltje overdreven voor de remkracht maar wat zou het Echt een pronkstukje.

Maar goed ik snap nog niet helemaal hoe dat nou gemaakt is. Het lijkt mij er lastig om de schijf met het wiel mee te laten draaien, hoe zit de adapter daaraan vast? En hoe zit je remklauwophaning aan je vork?

omdat ik geen detail foto's ervan heb .

als ik het uit elkaar haal maak ik er wel foto's van , van hoe zijn de ophangingen gemaakt (symmetrisch).
de adapter op de velg en wat er met de velg zelf gebeurd is .

Over de remkracht, ik zelf denk dat het minder word.
Nu remt het goed, omdat 1 klauw is aangesloten (de rechter).
maar zometeen met 2 klauwen op een standaart rempomp gaat het minder goed remmen denks, want dan moet die 4 zuigers wegdrukken.

Als inne eerdaags langs geweest is gaat die uit elkaar voor een winter stop.
Er is weer genoeg te doen, dus dat gaat wat worden .
Ik ga nog niet verklappen hoe en wat er allemaal gaat gebeuren maar igg weer genoeg. nog mooier, nog lichter en nog sneller.

Oi

Twee van die ntt/nrg rempompjes er opzetten niks?

Verder erg netjes allemaal, gaat goed!

nog mooier?:? Gaat je echt niet lukken.. je kan 't nu alleen nog maar verneuken
Maarja.. in dit topic heb ik al wel vaker wonderen gezien.. dus ik wacht af
Spreek je..
Later

hey

Ik vond je achterkap er in het echt minder uit zien (carbon) als op de foto's maarja verder zag die er mooi uit.Nog lichter laat me raden polyster of carbonne kappen ?

PetriK said:
een kap van 1 meter bij 50 cm met deze vormen bekleden met carbon, doe jij het hem beter dan?

sjonge wat een kansloze opmerking he
zo gauw het niet mooi is moet hij het overtreffen...

mja..ik vind de beta heel mooi! vette ideen en strak uitgewerkt..

Laurens

hey

PetriK said:
een kap van 1 meter bij 50 cm met deze vormen bekleden met carbon, doe jij het hem beter dan?
ik zeg toch niet dat ik het beter kan. ik vind het er minder uitzien dat neemt niet weg dat het gewoon een mega vette ark is.

Status
Not open for further replies.