This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
RobertD Ik vind de C21 zelf ook beter staan.

toxicrox Ja ik ga vandaag met blok helemaal uit elkaar halen en even alles na checken...

ja idd, gaaf idee, en alvast gefeliciteerd 8)!!

wil nou wel eens weten hoe het beestje loopt :X , komt wel goed

ooi :*

Heey Jordy,

Nog 2 daagjes maar alvast gefeliciteerd En dan moet je toch doen wat ik al tegen je zei, blok helemaal uit elkaar en weer opnieuw opbouwen Succes alvast :W

Zeer vet apparaat heb je daar. Het is naar mijn mening de mooiste scooter die er op het moment is! Die team 2006 pijp doet het uiterlijk van je scooter echt goed en ziet er zeer bruut uit.

Het enigste wat ik aan de scoot anders zou doen is:

De velgen laten verchromen en een rox voorvelg erin zetten.

Alvast gefeliciteerd Jordy *D
Ik zou die Team 06 mooi achterhouden, dat ding staat te vet :~

speedsnake Bedankt voor je reactie, deze winter wil ik dingen laten verchromen maar dat zien jullie dan wel weer. En ik hou wel SR velgen omdat het gewoon te veel werk is met die aerox velgen en de vorm stoot zo af vind ik van de rest.

KreVaN Duurt echt waar te lang

DG SF2 Helaas presteert die niet, ik hou het liever bij me C21 .
Misschien deze winter een nieuwe uitlaat, een C30 Black Edition?

Nee! Ik zou voor de zwarte velgen gaan.. vind die gepolijste achtervelg maar niks (en SR velgen :~)

Maar alvast congratz +ralf+ Meteen rijden zkr ?

Mensen even voor de duidelijkheid dit is niet jordy zijn blok
maar mijn blok

zijn blok ligt uit elkaar dus ook mijn pijp
binnenkort grote update van mijn kant

en jor hij presteerd niet je hebt het niet eens getest

mzllll

Stefan tis al goed :*

En heb vandaag mijn blok helemaal uit elkaar gesloopt.
Welke pakking tussen carter

Ben vanmiddag meteen samen met SlickSlider en Petrik naar de Straler gegaan en laat me carter nu glasparelstralen, en daarna alle lagers en keeringen nieuw erin doen zodat ik weer een super vers cartertje heb, dan vlammen als een gek en wachten op de spullen van Wim uiteraard.
Wim schiet is op alsjeblieft kan niet wachten!

Oi

jo nog 11 minuten en dan is de jongen 18 jaar

alvast gefeliciteerd

en het was een snelle maar gevaarlijke rit naar soest

mzllll

Gefeliciteerd neger! 8)

Zag vanavond een vallende ster. Ik ging wensen dat die ontzettende mooie beta van Jordy morgen zou starten. +ralf+:W
Een mooier kado kan je niet krijgen denk ik. Weg frustraties.

Slickslider haha zeg dat, maar was wel op tijd op het me werk . Nog bedankt dat je heen en weer wou rijden

Bojt whaha dat vind ik nog eens lief bojt :*, een vallende ster en dan iets wensen voor iemand anders. * AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH * ".

ben een doorzetter, komt wel weer goed yoh.
Van de week de HPI even goed zetten, dan komen er vast wel filmpjes met een vlammende beta met zijn kappen. Ik kan je alvast zeggen, dat is :~.

Oi

Gefeliciteerd Jorra! :#
En nog vele jaren te gaan En dat ding van je hopelijk ook..
Geniet er maar van !

goed dat je'n doorzetter bent ! Tegenslag baalt ! Weet er zelf namelijk ook alles van :7 maar nja succes met alles nog en ook nog een gelukkige verjaardag toegwenst daar !

Greetz Fele

Status
Not open for further replies.