Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
zeer mooi ding.
wat ga je nu kiezen als velgen?
2 zwarte lijken MIJ mooi.
geef dat blauwe waterpomp ding ook eens een zwarte kleur :+

Sandor De uiteindelijke velgen worden 2 zwart glans gecoaten sr velgen, ik heb een andere waterpomp in het zwart. alleen moet daar nog een revisiesetje voor halen en daar is ook wat uitgefreest, mooier dan deze in iedergeval :)

Erwin. Kom wel bij de grond hoor :*, mss van de week andere cil eronder gooien kijken of die wel normaal werkt.

Is je beenschild beschadigd aan de rechterkant? Of lijkt dat zo?

Ik vind em heeel vet :W Ook beter dat je voor sr velgen kiest :)

Nee, de onderkuip tov de achterkappen. De onderkuip loopt recht, en eindigt recht, en de achterkappen lopen gelijk schuin door.. ik had het iig mooier gevonden als je die "flap" aan de onderkuip had weggehaald:)

ErwinZ Dat heb je goed gezien, het is idd beschadigd.
Dat is al sinds meppel! Slider was omgevallen met vervoeren tegen de beta.

Maar de kappen (zwarte) worden zo ie zo nog een keer overnieuw gedaan, die spuiter heeft totaal de randjes niet gespoten en ook de binnenkant niet.
dat zie je wel vooral bij de 2 schuine kapjes op de voorkap en de randen overal....

DJT-Speed-Area Ik heb die flap er bewust er niet vanaf gehaald.
dan kon ik net zo goed de beta onderkuip laten. want ik ging voor vorm en vulling. als je die flap eraf haalt misde die gewoon iets (had gephotoshopped) en een beta onderkuip misde gewoon iets kwa vorm en vulling

Echt gigantisch mooi is dit ding !!
Beter loopt die even snel:) en gwoon hopen dat het de cil is denk!!

Veel succes ermee Jordy!!

net zegge, die onderkuip is vet, en staat er goed bij:W net zoals dat stuur..
en idd Jordy, die onderkuip is zo gefixt ja:)

vet ding,
stalen remleiding zou het plaatje bij het stuur helemaal afmaken.

eerst vond ik die beta/rox combo achterkap niet zo geslaagd maar met een kleurtje erop is ie toch wel erg vet geworden.

Thnx voor de reacties allemaal.

pruttelbakje bij de voorrem heb ik wel een stalenleiding dus de combo is nu zo ie zo niet geweldig. wil idd nog een stalen leiding voor achter, maar wat ik dan weer zonde vind die leiding loopt bovenlangs je blok en niet onderlangs... dus ik weet ook niet of die het red met deze klauw....

ik persoonlijk zou het alleen veel mooier vinden als je aerox velgen neemt, hij heeft al zo'n Dikke Look, die aerox velgen maken het dan wel af... die sr velgjes vind ik een beetje slank enzo, dat polijst staat ook wat mooier vind ik, maar is mijn scoot niet...

Status
Not open for further replies.
Back