Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Ding ziet er vet uit!
Misschien is het al gezegt, heb namelijk niet het hele topic gelezen maar op de website staat; Live starts at 14,000 RPM. Live moet Life zijn ;)

Ziet er echt super vet uit jor!! En met blokje komt wel goed joh.. tis zonde als je het nu voor gezien houdt..

tering die is echt vet, in het begin ahd ik (net als velen denk ik) me bedenkingen over die achterkappen ( de lengte ervan), maar het ziet er nu echt super uit. ik vind die sr velg er eigenlijk juist wel goed uitzien

BojT thnx man, even geduld dan komt het goed. er is iemand die trouwens minder geduld heeft dan mij "Inne" om precies te zijn :P.

Martin. Klopt is al eens gezegt, heb dislectie. maar over de site. ik ben met een nieuwe layout bezig zodat het overzichtelijker is en het forum geintergreerd kan worden. en drop down menu's die altijd aangepast kunnen worden. Hier een kleine voorbeeld. (klikbaar)

[ir]http://mostwantedsprinters.nl/images/idee.jpg[/ir]

Monk Fijn om te horen, en de mensen die op het begin kritiek hadden over bepaalde dingen ook bedankt. Die dingen heb ik ook aangepast.

Oi

ge-wel-dig, wat een ding :~!!

de laatste updates hebben het project wel van vet, naar SUPERvet gedraaid zeg :love: :love: :o

Update 35 - 2-7-06

Dan maar weer een andere update.

Deze keer een andere waterpomp, die andere met dat blauw was echt geen smoel natuurlijk. Overal meteen nieuwe inbusjes en schroeven voor gehaald.
Maar hij kan nog wel en revisiesetje gebruiken omdat die doorlekt naar binnen.

stefansblok4.jpg

Ook heb ik nu een aluminium stage 6 kickstarter i.v.m een stalen, omdat die stalen helemaal verrot getrapt was :X, zat geen tap meer op! helaas maar waar.

stefansblok3.jpg

Dan word ik 4 juli ook 18, maar vierde dit weekend me verjaardag.
Dus kees en buddy van MWS kwamen uit roosendaal weer eens een weekendje hierheen.
De meeste zouden een scooteronderdeel als cadeau geven wat ik ook verwachte, meer nee. Dit vond ik zelf wel vetter!

taart.jpg

Hij smaakte ook nog eens is erg lekker als ontbijt op Zondag na het uitgaan en wakker worden :P.

Daarna maar stefan zijn blok eronder gegooid!
Ik word helemaal knetter van die mij, WEER uit elkaar halen dan maar!
We hebben mijn HPI er trouwens op gedaan zodat ik meteen kon testen of die nog wel werkte omdat ik dacht dat die stuk was.
Hij werkt als een gek! Stefan had nu ook een 06' Malossi pijp, dus die er ook op gezet.

stefansblok.jpg

Kees wou ook even zitten @ Beta

stefansblok2.jpg

Buddy natuurlijk ook @ beta

stefansblok1.jpg

En een totaal plaatje

stefansblok5.jpg

Dat was hem weer,

Oi

Erg tof, mooi kado ook :#

Toch vind ik de C21 beter staan, hopen dat je in je eigen blok het probleem kan vinden :)

RobertD said:
Erg tof, mooi kado ook :#

Toch vind ik de C21 beter staan, hopen dat je in je eigen blok het probleem kan vinden :)

ja die hebben we gevonden hij gaat nu even alchen met mijn blok en dan even die van hem bouwen met de c21 natuurlijk
:)

Status
Not open for further replies.
Back