This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
-arthur- said:
erg vet, ik zeg: VELGEN FLUOR ORANJE. of iig erg opvallend, anders word het zo een dode scooter.

verder ziet het er strak uit

Goede kleur combo idd (me ice)

Maare niet vet voor jordy, ding is monster zo!!

Ziet er weer spang uit , Jor . Alleen , durf jij zo te rijden met dat blok en je velg er zo scheef onder ? 8P.

Niks dan lof van deze kant , schat :*.

Velgen zeker niet fluor oranje .....

Dat zou de hele look meteen verpesten...

Zwart met afgedraaide rand oid, of verchroomd natuurlijk

BT : alsjeblieft , die velg zit niet in zew vertanding maar op een as .
tis voor een goed doel ( het totaal plaatje :* )

Terrox : Goed nieuws, de randen worden afgedraaid bij wim, plus een paar kleine extra'tjes natuurlijk zoals jullie nu wel gewend zijn

damn, het is me een eer om als eerste een kus te geven aan je beta ! kapot mooi is ie man!

Mark.S said:
Te vet:~ kweet niet waarom, maar k vind alleen je stuur er een beetje raar opstaan:? of ligt het maar aan mij, en lijkt het maar zo
iig supervet zo:W

Komt waarschijnlijk omdat er nog niks op zit,

denk dat als alles wat er op het stuur hoort erop zit het al een stuk beter staat

OMG

ik vind hem er eigenlijk met deze kleur velgen al super dik uitzien, zwarte velgen maakt het té zwart en chrome is het mooist 8)

Maar ziet er echt tof uit :W

Mjah gaat wel mee vallen,
want de randen worden gedraaid en de voorvelg zie je zometeen toch nog amper of niet....

Ben benieuwd

Last edited:
ja jordy, je mag mijn camera wel even lenen jordy zijn camera kan alleen fotos nemen met een f0kking lange sluitingstijd, dus lekker blur allemaal

Is dat niet in te stellen dan?

Anders kom ik op de volgende meeting wel even een aantal fotos schieten.

zoals pat al zei , mijn camera is niet bepaald lekker.

Dennis komt goed, volgende week als ik terug ben van duitsland ga ik die foto's schieten

Last edited:
Status
Not open for further replies.