Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
-arthur- said:
erg vet, ik zeg: VELGEN FLUOR ORANJE. of iig erg opvallend, anders word het zo een dode scooter.

verder ziet het er strak uit ;)

Goede kleur combo idd (me ice:P)

Maare niet vet voor jordy, ding is monster zo!!

thnx maikel
en bedankt voor perso van de dag :)

PVD.jpg

Ziet er weer spang uit , Jor . Alleen , durf jij zo te rijden met dat blok en je velg er zo scheef onder ? 8P.

Niks dan lof van deze kant , schat :*.

Velgen zeker niet fluor oranje .....

Dat zou de hele look meteen verpesten...

Zwart met afgedraaide rand oid, of verchroomd natuurlijk :D

BT : alsjeblieft :P, die velg zit niet in zew vertanding maar op een as :P.
tis voor een goed doel ( het totaal plaatje :* )

Terrox : Goed nieuws, de randen worden afgedraaid bij wim, plus een paar kleine extra'tjes natuurlijk zoals jullie nu wel gewend zijn :)

damn, het is me een eer om als eerste een kus te geven aan je beta ! kapot mooi is ie man!

Mark.S said:
Te vet:~ kweet niet waarom, maar k vind alleen je stuur er een beetje raar opstaan:? of ligt het maar aan mij, en lijkt het maar zo:)
iig supervet zo:W

Komt waarschijnlijk omdat er nog niks op zit,

denk dat als alles wat er op het stuur hoort erop zit het al een stuk beter staat :)

OMG :D

ik vind hem er eigenlijk met deze kleur velgen al super dik uitzien, zwarte velgen maakt het té zwart en chrome is het mooist 8)

Maar ziet er echt tof uit :W

Mjah gaat wel mee vallen,
want de randen worden gedraaid en de voorvelg zie je zometeen toch nog amper of niet....

Furious Beta said:
BT : alsjeblieft :P, die velg zit niet in zew vertanding maar op een as :P.
tis voor een goed doel ( het totaal plaatje :* )

Terrox : Goed nieuws, de randen worden afgedraaid bij wim, plus een paar kleine extra'tjes natuurlijk zoals jullie nu wel gewend zijn :)

Ben benieuwd;)

Last edited:
ja jordy, je mag mijn camera wel even lenen :D jordy zijn camera kan alleen fotos nemen met een f0kking lange sluitingstijd, dus lekker blur allemaal :rolleyes:

Is dat niet in te stellen dan? :rolleyes:

Anders kom ik op de volgende meeting wel even een aantal fotos schieten. :)

zoals pat al zei :P, mijn camera is niet bepaald lekker.

Dennis komt goed, volgende week als ik terug ben van duitsland ga ik die foto's schieten ;)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back