Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Heey man!!
Echt donders mooi ding dit:) Echt Te mooi
Maar wat bedoelde je precies met die booskijker bij mijn scoot?
Khoor 't wel!!

Groeten
Mark

Ik vind hem weer helemaal tegek zo met je zwarte velgen jordy :)
egt super! en idd zonder helm rijden vinden papa's en mama's nooit zo leuk :P

ja ik heb op mijn special ook al veel commentaar gehad over foto's waar ik zonder helm opsta.
Is eigenlijk ook echt lomp maarja.....je weet hoe et is als je echt graag even wilt rijden en je helm is er niet.

Maar wel echt een super vette scoot.
Maar dat wist je waarschijnlijk al.

Jongens omdat ik het niet kan laten :P

:D :~

carbonachterkapaf.jpg

:~

Morgen update, en ook totaal plaatje 8).
heb vanavond namelijk de beta gedeeltelijk in elkaar gezet met me SD Blok omdat me eigen me blok onder de street van patrick zit ;).

Tot morgen :)

:~ hoor jordy :D..

hij ging niet mee naar meinerzhagen ofwel :|..?

ben echt benieuwd naar het totaalplaatje :D

succes !!!

:*

Nee hij gaat idd niet mee naar duitsland :(, maar me blok wel :P.
en ik zelf gelukkig ook, kon eerst niet. met danks aan me vader voor sponsoring :).

Het totaal plaatje :rolleyes: dat is :~ :D, werd alleen al donker dus ik fix dat morgen wel :*

Oi

Kwijl Kwijl.....Helemaal te Gek, Ik wil hem uiteraard nog ff in het echt zien, want volgens mij is het dan nog mooier :P Topper Jordy :W

Update 31 - 1-6-06

Dit is dan wel denks 1 van de allervetste updates van me hele project :D,
Hier komt die dan :*

Heb nu dus gewoon al me kappen terug :), dus dat word een totaal plaatje.
Wat jullie?
Alleen 1 nadeel, me eigen DD blok zit onder de streetmagic :P, dus hij staat nu even op het sd blok met DD sr velgen + voorvorkpoten van wim die ik tevens te leen heb. Dit omdat wim bezig is met mijn spullen om het aan te passen voor een leuke gadjet, de update daarover verschijnt vanzelf :)

Eerst maar even de onderkap, dit omdat hij er nog niet onder zit.
Waarom niet? Hij past niet, dan bedoel ik omdat er geen bandjes om de velgen van wim zitten en de onderkap ligt 7 a 8 cm boven de grond als de bandjes er ook op zitten

conderkap.jpg

conderkap1.jpg

Dan de rest :), scheen de zon even lekker :D :~
Als allereert detail foto's

cmono.jpg

cunderseat.jpg

cunderseat1.jpg

cintake.jpg

czeikap.jpg

cvoor.jpg

Nu wat totaal foto's :~

cvoor1.jpg

czeikant1.jpg

czeikant2.jpg

czeikant3.jpg

czeikant4.jpg

czeikant5.jpg

czeikant6.jpg

cachterkant.jpg

Laat maar weten wat je ervan vind :),

Oi

Te vet:~ kweet niet waarom, maar k vind alleen je stuur er een beetje raar opstaan:? of ligt het maar aan mij, en lijkt het maar zo:)
iig supervet zo:W

zoooo :eek:

Ziet er egt uber dik uit 8) ben btw benieuwd aan wat voorn gadjet Wim aan t beunen is :#

Stuur staat zo 'vleugelachtig'... maar niet dat ik me eraan stoor want die kappen: :~ :~ :~. Te vet Jordy!

PetriK said:
haha hoor je het ook eens van iemand anders jordy ;)
Hij had dat net ook al van mij gehoord :P Denk persoonlijk dat een tnt stuurclamp wel beter staat..

Maare, ik zei het net al tegen je, maar je kappen zijn echt gruwelijk geworden man :W Ik kan niet wachten om ze irl te kunnen bekijken :)
Spreek je, ouwe poffertjesverslaafde

Status
Not open for further replies.
Back