This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Furious Beta said:
lijkt idd zo , maar er zit idd wel ietsjes verschil tussen.
bij de onderste foto moet ik het er verder uit schuren

hmm oke.. naja ik denk ik zeg het ff

maar blijft iig wel de vetste beta die ik ooit heb gezien.. echt heel erg mooi gedaan die kappen.. zulk polywerk zie je niet veel..

ik citeer even wat je anders vanmiddag zei

"had nooit verwacht dat het zo vet zou worden"

of heb ik een hersenschudding ofzo ?,
tis goed met je pat :*

wow zo vet had ik het niet verwacht complimenten hoor.. dat kappensetje van jou mag er zeker zijn -:-

Je blijft updaten jordy
Begint er al steeds strakker en strakker uit te zien, kan niet wachten tot het eindresultaat :love:

thnx voor de complimenten , doet me goed
en poffertjesvreter, hoe meer updates hoe beter.

wil de kappen voor meppel en meeting lelystad af hebben ,
daarna beetje hier en daar mierenneuken (details dus )

Mensen gaan ws op het eerste oog het niet zien, zo netjes gaat dit er uitzien. Vaak klopt een scooter niet meer helemaal, als men er een vreemde kap opzet oid. Proporties, ronde/rechte lijnen ed. Ik denk dat dit er heel normaal uit gaat zien. Alsof het zo hoort. Dat zie ik als erg goed gedaan.
(een vreemde kap erop of eraan is niet eens zo moeilijk, en zo afwerken dat het lijkt dat het zo uit de fabriek komt is wel moeilijk)

Erg goed bezig.

ik doe me best,
idd hij is ietjes scheef omdat patrick het scheef had gedaan met de monoseat.
maar de underseat die er recht in zit en de achterkap die ik dan tegen de schefe kant erin heb gepolyesterd is de scheefheid van de kap verder weg gevallen, dus je ziet er nu idd nog weinig van zoals Tinne al zegt.

maar zoals ik eerder al zei er zitten hier en daar oneffenheden.
daar ga ik nu aan werken.

Last edited:
ik vin ze vet ! het is tenmiste origineel .. weer is iets anders dan een aerox bcd koplamp ergends in plamuuren !..

als het allemaal afgewerkt en gespoten is weet ik zeker dat het resultaat er mag wezen , lekker hoor jordy -:-

hehehe ik knutsel altijd wel wat

vanavond klein "goed" draadboompje gemaakt voor de waterpomp, schakelaartje met lampje erbij zodat ik kan zien of die aan of uit staat
en was ook verder gegaan met de onderkap en op een paar plekjes op de achterkap extra matjes gelegd

Update 22 - 31-3-2006

Patrick kwam vanavond bij me langs, hij wou even zien hoever ik met het zadelhoesje was

Zoals je kan zien, zijn alle letters al geknipt .
heb ook samen met patrick de vorm al geknipt voor het zadelhoesje zelf.

Patrickje had ook nog een suprise :+,
meteen montoren die shit

En de laatste

Heel mss ben ik aanwezig op perkpolder, omdat ik dat weekend bij kees in roosendaal ben, dus mss kom ik even om de hoek kijken met de beta

Verder wil ik dit weekend de achterkap en onderkap afhebben,
en kreeg een mailtje dat kiesler spatbord en het kapje op de carterdeksel klaar waren en in de blanke lak staan, de voorkap was bijna af.

dat was hem weer,
laters

dat ziet er.... plasant uit ben benieuwd naar de buddy maar zal er vast prachtig uit komen te zien net als je voorkap wat ga je eigenlijk met de mooie achterkant doen ook carboniseren (hoe je dat ook noemt)

succes....

Status
Not open for further replies.