Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ja de GEHELE achterkap en onderkap gaan ook carbon worden ;)
en dan is de kleurencombo carbon met hoog glans zwart ;)

ik zal eerdaags wel een previewtje geven van het carbon :*

Last edited:
:D idd... ik neem hem zo weer mee naar huis hoor jor :+ en die kappen zijn nog niet klaar voor perkpolder, dus hangt ie mooi op die plek 8)

indd .. past goed bij de scootah! , misshien een idee voor aanschaf -:- ben jij de eerste die de fles gaat testen of laat je dat tog aan petrik ?..

en de buddyhoes rockt !. -:-

Last edited:
thnx man, mjah ik wou dit weekend het zadel samen met me vader afmaken...
kan die niet komen.

mjah dan maar als een gek doorwerken aan de achterkap en onderkap.
waar ik tevens vandaag aardig mee ben opgeschoten :D.
want dat carbon is niet meteen klaar, dus moet hem ook de tijd kunnen geven...... dus niet 1 week voor meppel :+

en er zijn nog genoeg andere dingen te doen!

Update 23 - 4-4-2006

Updatetje,

Ben druk bezig geweest met de achterkap en onderkap.

Heb de onderkap ook zo aangepast dat de zeistandaard paste want die paste natuurlijk weer niet zoals ik wou.
Ook heb ik de schroefjes bij onderkap verzonken, zodat je ze niet ziet als het gemonteerd is zoals jullie eerder zagen dat de schroeven recht op de onderkap zaten

Hier de foto's

tuin.jpg

tuin1.jpg

tuin2.jpg

tuin3.jpg

tuin5.jpg

tuin6.jpg

En heb de busjes van Wim ertussen gezet, staat echt netjes.

tuin4.jpg

dat was hem weer,

Jij hebt geen telleraandrijving keering meer zeker.. :) ik zou die er wel tussen doen, zal netter staan denk ik :)

Verder ben ik benieuwd hoe het zal staan als alle kappen "klaar" zijn.. :)

ziet er zeer netjes uit en die onderkuip staat nu misschien een beetje raar maar dat zal vast wel goedkomen icm met de andere kappen.

Ziet er echt super mooi uit vind ik! PRachtig ding. Zkr 1 van de orgineelste en mooiste scooters, dat durf ik nu al te zeggen. Toch denk ik dat die nog mooier word als je achterveer wat korter is , zodat het kontje ook wat zakt.

Voor de rest helemaal perfect:).

Wim die ben ik idd kwijt :P,
vandaar die rare maten :P.

en DJT, met voorkap staat het tof.
maar hij is ook nog niet af, moet nog goed afgewerkt worden en op sommige plekken klopt de vorm nog niet

Ziet er echt super netjes uit kerel,de combinatie van kapjes in de achterkap is echt vet bedacht :)

Ookal is het niet geheel mijn smaak kwa kappen, Ik heb egt bewondering voor je. Egt mooi gedaan allemaal:W

ik vind het vet :D, en origineel :D..

ga zo door, netjes spuiten ( wordt gedaan :D) en nog een dikke score :D

succes !

Status
Not open for further replies.
Back