Melf's Tomos schakelracer project

nee , dat was gewoon omdat mijn andere (heel licht) krom was , mijn wave schijfje , die zeldzaam begon te worden :P

eigenlijk is het zo dat als je gang hebt moet je ook gang houden ;)

wie remt is een mietje , wie het niet doet is gek ...

nee maar serieus , ik weet nog niet wat erop komt , ik denk 296 , dat is al aardig groot.

Zóóó!!
Knap stukkie huisvlijt maat!

Enneh, ook nog een stukkie jeugdsentiment van mij, ik had ooit vroegâh een Tomos NTX, leuk ding was dat.....;)

Ben je al verder?
Niet alle foto's doen 't helaas....!

Enneh, draai/freesbanken RULE!!

Grtz,
J@pie....!
vespafreak.nl

ja NTX heb ik zelf ook al op gereden , een helemaal std ding :P

Tomos was toendertijd heel erg goed bezig , alleen werd iedereen geil van Honda omdat ie wereldkampioen waren destijds , en dat terwijl hier std een schijf op zat en Marzocchi vering voor en achter.. (werden zelfs grand prix's mee gereden in de jaren 70/80!) en Honda was toen nog niet eens zo geweldig ook nog :p

dat de foto's het niet doen weet ik niet maar volgens mij ligt dat aan 1 of andere storing maar ik zal eens kijken.

thumbsup.gif
Oké! Ik zal ff kijken weer dan!;)

Ehh......Bij mij doen nog steeds niet alle pix het hoor?

Je mag ze ook naar mij mailen, dan gooi ik ze op m'n server neer, weet je iig. zeker dat ze 't doen.....

Mocht je ze willen sturen, m'n emailadres is:
iaccalocoATgmail.com

Hoor 't wel,
grtz,
Japie...!

/kwoot

ook heb ik even een staaf aluminium gehaald en een stel lagers , de aluminium staaf word de pen van het balhoofd , deze moet ik op maat draaien en er draad op snijden voor de balhoofdmoer. de lagers zijn ook voor het balhoofd , de onderste een Kegellager de onderste een normale met stofringen. een kegellager is makkelijk en vangt de krachten mooier op waardoor het sturen iig perfect word

Typfout;) Over kegellager en normale, of lager je alleen de onderkant ? :') T ziet er weer prima uit :)

/kwoot

ook heb ik even een staaf aluminium gehaald en een stel lagers , de aluminium staaf word de pen van het balhoofd , deze moet ik op maat draaien en er draad op snijden voor de balhoofdmoer. de lagers zijn ook voor het balhoofd , de onderste een Kegellager de onderste een normale met stofringen. een kegellager is makkelijk en vangt de krachten mooier op waardoor het sturen iig perfect word

Typfout;) Over kegellager en normale, of lager je alleen de onderkant ? :') T ziet er weer prima uit :)

zal het ff veranderen :p

Back