Melf's Tomos schakelracer project

Echt zeer apart project, petje af man is weer wat anders dan een Zip of Aerox. Respect dat je bepaalde onderdelen ook zelf creeert op de draaibank.

dank je :)

Het leuk is dat ik nu een nieuwe verdeeltafel heb en nu met al dit gereedschap leuke dingen kan maken , ik moet alleen nog wat meer frezen/boren/tappen etc. hebben want dat is schaars in mijn schuur nu :P

Ik heb ondertussen ook een stel velgen gekocht , NS1 velgen :)

foto van de velgen komen er nog wel aan 1 dezer dagen , de computer van mij pa en ma was gecrashed en op mijn computer kan ik de camera niet aansluiten (op 1 of andere manier)

echt respect melf, ik hou nu al een tijdje je werk in de gaten en nu kon ik niet anders dan antwoorden :)
Ik heb hier geen woorden voor dit is pas een echt project, niet echt mijn type van vervoersmiddel, maar toch meer dan de moeite waard om te volgen de manier van werken zoals jij het doet is echt zoals het moet :p
Hoop dat je hem kan afwerken en dat je de prestatie's krijgt zoals je wilt.
Heb hier echt respect voor, succes.

grtz

hier ff een foto van mijn net aangeschafte Honda NS1 velgen , mooi model wielen vind ik persoonlijk :) ik had al naar schijfjes gekeken , std zit er voor 256mm schijf op , heb al schijven gevonden van ruim 330mm :p maar denk dat 296 al groot zat is :) en dan zwevend uiteraard!

Super project dit, egt origineel en het ziet er allemaal top uit!
En ik ben ook zeker overtuigd dat het een goed project gaat worden met jou kennis. Velgen zien er zeer sportief uit! Ze zullen zeker mooi staan.

Veel succes ermee!

heb nog even een v-force verbouwd naar een AM-6 membraan :p

is uitgevoerd met een vleugje malossi spruitstuk :p

verder nog even niks...

Last edited:
nice shit!!!

enneh over die schijf..als er een grotere op kan, dan moet er een grotere op ook! een schijf van 330mm zou m toch zeker niet misstaan denks...
succes drmee!
dit setje velgen is een stuk netter als die puch maxi velgen..
blijf m volgen
greetz Ken

dat waren Tomos AT50 velgen :p , maar die zijn bijna hetzelfde ,ook van grimeca.

de schijf weet ik nog niet , groter is niet altijd beter natuurlijk.

Back