Melf (#50) Yamaha Neo's circuit scooter

Dat is een Polini Torsen WD

polini_torsen_wd_2_196.jpg


Merk jij persoonlijk hier eigenlijk veel verschil mee Melf ?
 
Aaah op die manier ok. Wist helemaal niet dat er ook een Malossi versie van bestond.

Maar voor mensen met een eigen scooterzaak is het wel lastig dat ze ze zelf niet gewoon kunnen inkopen dan.

dat kan wel , bij Hoco parts :p

@ Dennis , dankje ! Ik vind het nog steeds leuk en bovendien leuk om te expirimenteren wat mooi kan , maar dit is wel het meest serieuze blok wat er onder heeft gezeten , en heeft ook het meeste moeite gekost aangezien ik nog niet kon kotteren heb ik een adapterplaat gemaakt om het blok op te kunnen stellen voor het kotteren en een kotterkop moeten kopen , maar nu kan ik dus na 1 investering zoveel kotteren als ik wil :p

en vooral de uitlaten is leuk als het ook nog werkt!

@ intercooler , ik heb de Aerox versie , welke denk ik verder naar buiten staat dan de Malaguti versie , komt door het achterwiel van Aerox. En lijkt misschien ook wat vreemd omdat er Jog velgen op zitten en een Malaguti spatbord over het wiel.
 
heey ik liet je dat linkje zien over die dunlop tt-92 bandjes nou ik heb er 2 besteld en heb ze ook al in huis gewoon echt de zelfde als de banden die elders voor 75 euro worden verkocht.

mischien wat voor jou/jullie<]

groetjes sander
 
:)

Inmiddels dit jaar 2 races gereden , voor de wedstrijd zwolle heb ik nog een compleet nieuwe uitlaat gemaakt! De velgen zijn weer geel zoals ik het eerder ook had alleen was dat met standaard Neo's velgen.

DSC_0019.jpg


Kopievanzw150912c_0040.jpg


227998_269744893142510_1949704970_n.jpg
 
Back
Top