Super werk weer!
Ik vraag me trouwens elke keer af als ik dit topic lees, wat je motivatie is om voor deze cylinder te kiezen? Dit is toch niet de meest vermogende cylinder die er is?
Super werk weer!
Ik vraag me trouwens elke keer af als ik dit topic lees, wat je motivatie is om voor deze cylinder te kiezen? Dit is toch niet de meest vermogende cylinder die er is?
omdat er std geen membraan op het blok zit , het 2e blok word dan ook roterend , daar kan ik met leukere cilinders op gaan werken.
maar ik denk dat je je even blind staart op hoe een cilinder eruit ziet en niet wat je ermee kunt doen..
als je in zo'n cilinder goeie timingen zet en de cilinder gewoon goed klaarmaakt zal ie niet veel minder lopen dan een cilinder met vlinderpoort..
staar je dus niet blind op de uitlaatpoort ..
Ik heb deze cilinder ooit op mijn Malaguti Fifty gemonteerd. Hij spoelt erg mooi! Dit is zeker een cilinder die goede prestaties kan neerzetten. Mits je hem goed bewerkt en er een lekkere pijp bij zoekt.
Ik heb deze cilinder ooit op mijn Malaguti Fifty gemonteerd. Hij spoelt erg mooi! Dit is zeker een cilinder die goede prestaties kan neerzetten. Mits je hem goed bewerkt en er een lekkere pijp bij zoekt.
ik heb de zuiger dus omgewisseld met een Vertex zuiger , de std zuiger was met 2 veren , std zit er gelukkig bij Malossi een membraan
de Polini heb ik ook bekeken , zowel de gietijzer als Alu , maar die vallen mij tegen eerlijk gezegd..