meeting ede

Status
Not open for further replies.
bouwcenter.gif


hier verzamelen !!!
 
Originally posted by ScootAsch
[offtopic]"Geen... 27-04-2002 heb ik um verkocht!" heb ik uit z'n profile[/offtopic]

bedankt voor de mooie route beschrijving eric :*

we gaan toch niet zoenen he . . . jukk !! :r hahahahahaha
 
NIEUWS !!! : bij gladheid , sneeuw of extreme regen gaat de meeting niet door , dus tis ff afwachten want in het weekend word kutweer voorspeld
 
Dna Glacius.....
weet je al meer over het weer???

En gaan er nog mensen vanuit omgeving Deventer?? Pm of mail me dan ff?

Ik hoop dat het niet meer vriest en niet regent.

Greetzzz Erwin
 
je had me ge-pm't(tijdje geleden). of ik er ook heen ging. nou NEE ik moet dan half nederland door en dat gaat me niet lukken.
 
Hmzzz... tjah, de voorspelling voor morgen, is nu (zaterdag) al heel anders dan 3 dagen geleden, maar toch is het afwachten...

Ik besluit morgen ochtend met die jongens uit zeewolde of we komen m.b.t. het weer, en kijk hier dan ook wel ff of jullie het door willen laten gaan...

Hoeveel man had je ongeveer op gerekend dan? Stuk of 30 / 35 ofzow ?

Latorz

(Let btw morgen niet op me scooter, egt enorm ranzig maar kan hem telkens niet schoonmaken vanwege de vorst:()
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Hmzzz... tjah, de voorspelling voor morgen, is nu (zaterdag) al heel anders dan 3 dagen geleden, maar toch is het afwachten...

Ik besluit morgen ochtend met die jongens uit zeewolde of we komen m.b.t. het weer, en kijk hier dan ook wel ff of jullie het door willen laten gaan...

Hoeveel man had je ongeveer op gerekend dan? Stuk of 30 / 35 ofzow ?

Latorz

(Let btw morgen niet op me scooter, egt enorm ranzig maar kan hem telkens niet schoonmaken vanwege de vorst:()

Prima kerel, geloof dat we gingen verzamelen bij de AH? in nijkerk? naja we spreken het nog wel ff concreet af.
 
zover het er nu uitziet , gaan we morgen niet meeten , veel te glad

we kijken het morgenochtend nog ff aan , als straat droog is dan gaan we !!!!
 
Hmzz. me gas bleef net hangen in een flauwe bocht . . .

En 5 cm sneeuw . . .

Slip . . .

Kras !!!

Lachende hufters achter je... die je beste vrienden blijken te zijn

We wachten het rustig af :D:D:D
 
Hopelijk word er een beetje goed gestrooit, naja wij komen toch wel naar Ede om die cilinder te brengen dan doen we gewoon rustig aan. Ik weet niet of arthur dan nog meegaat? Dat overleggen we morgenochted om 11 uur.
 
NIEUWS !!! : meeting ede wordt een 2weken verschoven wegens het slechte weer

dus niet 2-2-2003 maar 16-2-2003 op de hoop dat het dan mooi weer is en het geeft me de tijd om iets te organiseren zoals :
1:eigen terein waar koffie verkrijgbaar is voor het wachten op iedereen
2: een mooie route om te rijden
3: een stukje afgelegen weg om te sprinten voor degene die dat graag willen
4: eet-gelegenheid om de dag gezellig af te sluiten !!

ideeen zijn van harte welkom , pm ze ff als je ze hebt
 
Ai jammer is dat...!! Maar het geeft niks over 2 weekjes kunnen wij er ook bij zijn!! Misschien kan ik m'n cilinder dan al weer ophalen!? Naja we komen morgen toch nog wel ff langs Ede, rij wel voorzichtig.

Tot over 2 weken dan maar, hopelijk is het dan ook wat beter weer en dan heb ik ook een digicam ter beschikking.. :)
 
sorry ik kan er nix aan doen en niemand heeft er wat aan om met dit weer te gaan meeten , alleen maar glijpartyen enzo

maarja dat hoef ik niemand te vertellen eigenlijk
 
Originally posted by dna glacius
sorry ik kan er nix aan doen en niemand heeft er wat aan om met dit weer te gaan meeten , alleen maar glijpartyen enzo

maarja dat hoef ik niemand te vertellen eigenlijk

Ik zeg toch ook niet dat jij er iets aan kan doen dat het klote weer is? Het is gewoon een verstandige zet om de meeting 2 weken te verplaatsen. Hopelijk met beter weer dan!
 
Dit is echt klote weer... vooral zaterdag avond.... ik weet er alles van want ik ben op mijn plaat gegaan samen met mijn vriendin. Scooter aan diggelen. Klote zooi.... en de 16e kan ik er helaas niet zijn. Misschien de volgende keer beter....

Greetzzz
Erwin
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top