meeting ede

Status
Not open for further replies.
Originally posted by driver2002
half 1? halen we wel denk ik. ligt eraan of er trage scooters meegaan anders wat eerder.....

aan t einde van nijkerk bij dat pannenkoeken huis met die fontijn. na die lange bocht zegmaar voor die groene plateau-drempels, is dat wat?

Half 1 :eek: liever wat eerder aangezien we de weg niet goed kennen in Ede en vorige keer ook al de weg kwijt waren lijkt het me handig om wat eerder te vertrekken we kunnen altijd wat eerder bij sjoerd zijn als ie er dan niet is zetten we onze cilinders wel voor de deur :rolleyes:
 
Originally posted by dna glacius
als je maar zorgt dat je dan voor 13:30 bij bouwcenter bent , dan rijden we namelijk weg naar veenendaal

oja die velgen weet ikniet of ikdie op die zondag in ontvangst kan nemen
want ik ben dan ook gewoon op mijn scooter


Ik bedoel ook niet op de meeting dag zelf anders kan ik ook niet op mijn eigen scooter.. :) ik dacht eerder aan een datum als wij onze cilinders weer bij sjoerd op kunnen halen... dan kan vast wel vervangend vervoer regelen....
 
hmm heb je gelijk in ja.
beter eventueel iets eerder bij sjoerd, kheb m ge-pmd of ie ook naar de meeting gaat. kunnen we mooi meerijden hij weet iig de weg wel.

kwart over 12 dan?
 
Originally posted by driver2002
hmm heb je gelijk in ja.
beter eventueel iets eerder bij sjoerd, kheb m ge-pmd of ie ook naar de meeting gaat. kunnen we mooi meerijden hij weet iig de weg wel.

kwart over 12 dan?


Hoelang deden we ook alweer over Arhnem? Juist ja 5 kwartier!

nu moeten we nog de weg zoeken in ede... dus van wegwijs bord naar wegwijs bord... neemt ook veel tijd in beslag... dus dacht eerder aan 12 uur?

[edit] Oja we zijn dan om kwart over 12 in nijkerk... dat is wel prima ff kijken wat arthur daarvan vind? en gaan er nog meer mensen mee met jou? en gemiddelde snelheid?[/edit]
 
Hmzz... voor zover ik weet ben ik de enige... misschien gaat sr dude mee, moet nog ff kijken...

Kwart over 12 in nijkerk is goed... en gemiddelde snelheid?

Don't worry, als we my style rijden 110 :P
 
Originally posted by ScootAsch
Hoelang deden we ook alweer over Arhnem? Juist ja 5 kwartier!

nu moeten we nog de weg zoeken in ede... dus van wegwijs bord naar wegwijs bord... neemt ook veel tijd in beslag... dus dacht eerder aan 12 uur?

[edit] Oja we zijn dan om kwart over 12 in nijkerk... dat is wel prima ff kijken wat arthur daarvan vind? en gaan er nog meer mensen mee met jou? en gemiddelde snelheid?[/edit]

vanaf welke kant komen jullie ede inrijden eigenlijk ??
 
Ik ga niet mee, maar kan wel wat eerderde deur open doen, denk ik, moet je eerst ff op me mobiel bellen, zodat ik me nest uit kan.
 
Originally posted by Sjoerd
Ik ga niet mee, maar kan wel wat eerderde deur open doen, denk ik, moet je eerst ff op me mobiel bellen, zodat ik me nest uit kan.

whehe:) ja is best joh.



to dna glacius: g1 idee vanaf barneveld komen we, ik zou de weg echt niet weten in ede. toen met meeting arnhem ook een half uur door ede gereden om vervolgens weer op t zelfde punt uit te komen8P |( toen maar richting apeldoorn gereden om vervolgens weer borjes barneveld tegen te komen. haha
 
als je vanaf barneveld komt kom je door lunteren en dan kom je in ede , als het goed is staat daar het industrie terijn al aangegeven ''frankeneng''

weet je wat , ik ga er even heen en kijken voor jullie dan hoef je zometeen alleen maar bordjes te volgen
 
nee op galvanistraat> das zeg maar de andere grote weg van het industrieterrein.
ze liggen vrijwel parellel aan elkaar met een stuk of wat wegen er recht tussen kan niet missen dus als je op frankeneng rijd!
ik zie je dan!!!
 
Originally posted by driver2002
op frankeneng, zit daar dat bouwcenter?

als je bij sjoerd bent kijk je vanuit zijn tuin zowat tegen de boucenter aan. als je bij hem bent moet je he mmaar ff de weg vragen dat is het makkelijkst
 
ik ben terug

vanaf lunteren kom je bij een groot kruispunt daar ga je rechtdoor en rij je zo ede binnen dan ga je bij het eerst kruispunt rechtsaf (hier staat frankeneng al aangegeven )
kruispunt 2 ga je rechtdoor
kruispunt 3 ga je links (staat ook aangegeven)
kruispunt 4 rechtdoor
kruispunt 5 rechtdoor
onder tunnel door (70km weg) gewoon overheen rijden
kruispunt 6 rechtdoor
kruispunt 7 rechtsaf (frankeneng begint hier)
galvanistraat rij je net zolang door tot je aan je rechterhand bouwcenter ziet

daar woont sjoerd tegenover
 
let op !! frankeneng is ook een straat ,zit op de andere kant van het ind.terein (daar kom je onderdoor als je onder het tunneltje rijd) maar je moet op de galvanistraat zijn , vanaf hier is het heel makkelijk om naar sjoerd te gaan
 
Ik kom wel ff op de moutainbike langs.. kan ik gasten van forum ff zien ;)... Ik ga dus niet meej naar veenendaal of whatever jullie heen gaan.. aangezien ik geen scooter meer heb!
 
Originally posted by dna glacius
is die daar afgepakt ofzo ???

[offtopic]"Geen... 27-04-2002 heb ik um verkocht!" heb ik uit z'n profile[/offtopic]

bedankt voor de mooie route beschrijving eric :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top