Maandag 16 Mei Staphorst

nou ben weer thuis!scooter pakte niet echt lekker op waardoor t niet echt super ging!Verloor gigantisch veel plaatsen met de start!Was ook niet echt zeker van mijn banden keuze en dat speelde in t begin van de race ook mee!ml50 achter en voor batlax!toch nog 8ste geworden!Niet echt tevreden maar kan niet altijd mee zitten!iig geen last van me schouder gehad en das een Pluspunt!op naar berghem :)
 
ben ook net weer thuis , was een droge dag tot aan de race , maar het asfalt is prima in de regen :) , heb met Pilots gewoon gereden en ging lekker in de race , smorgens liep de scooter niet echt lekker , na wat afstellen liep ie in de wedstrijd super :) , helaas start wel verneukt :|

13 b gestart , 9e geworden ...
 
GO NIELS GO NIELS!!!! +ralf+ +ralf+
jammer dat je je derde plek liet afpakken maar 6 is uber.

en mark jammer dat je je startpositie niet hebt om kunnen zetten naar een mooi resultaat.

waren weer vette wedstrijden
 
...

Was een K weer kom ik kijke begint het te regenen.

en dan de gehele dag tussen die Inteeltdronken kleuters niet te zuinig.

Voor de rest veel vliegwerk van de heren Topscooter DAMN is geen crossen.

Bijna niemand is niet gevallen echt bizar.

De belg had 12de getraind geloof ik maar lag wel aardig maar ging net als de rest op zijn BEK, nou mannen veel succes in Berghem. Ben weer op het asfalt in Wemeldinge.

Ciao

@lex
 
Nou t zit me niet mee...scooter weer kapot in de tijdtraining. Met wat hulp toch nog goed gekregen. Race was gewoon kut.

Twan, nog bedankt voor t gebruiken van de kop:) En de rest die me geholpen heeft vandaag ook bedankt:P
 
mwa mij dag dan.

vrije training ging lekker toen wou ik het tempo omhoog gooien en toen ging ik liggen.
geen bizondere schade.

daarna tijdstraining. paar dingen verandert. het 1 pakte goed uit en het ander weer niet. dus een mengelmoes gemaakt voor de wedstrijd. d8 dat ik supper hard rond reed. bleek ik de 7de tijd te hebben.

wedstrijd. stond warm te draaien in het PF. d8 dat ie wat vet geslagen was dus ff kontje optillen en gassen ging goed. maar daarna weer hetzelfde vlak voordat we de baan opmochten. bleek me vlotter niet af te sluiten. ik samen met tijn ffies snel gefiktst iedereen was de baan al op. ik heb hem weer aan de praat gekregen. en knallen. ik was op 1/2de van de baan en toen starte iedreen al. dus ik vlammen ging lekker. na 1 a 2 ronde's had ik de eerste mensjes al ingehaald. en daarna bleef ik maar mensen inhalen. de scooter liep echt heel lekker. en uiteindelijk 7de geworden. wat opzich netjes is maar wou een goede start hebben.

dat was het weer bus uitpakken nu
 
en wat is er met onze Kerv gebeurd?

zag iig wel dat Kees en #4 (Wilco Verhoeven) eraf gingen , laatsgenoemde had de v-vork behoorlijk krom :X
 
Black Bullet said:
en hoe heeft scotty het gemaakt?


--------------------------------------------------------------------------------

Was een K weer kom ik kijke begint het te regenen.

en dan de gehele dag tussen die Inteeltdronken kleuters niet te zuinig.

Voor de rest veel vliegwerk van de heren Topscooter DAMN is geen crossen.

Bijna niemand is niet gevallen echt bizar.

De belg had 12de getraind geloof ik maar lag wel aardig maar ging net als de rest op zijn BEK, nou mannen veel succes in Berghem. Ben weer op het asfalt in Wemeldinge.

Ciao

@lex


ALSTU!
 
ok hier paar pix : (in alfabetische volgorde, geen zin om te sorteren +pippi+ )

1_003.JPG


2_002.JPG


3.JPG


arnoud.JPG


speciaal voor bami :#

bami.JPG


bamiharry.JPG


dani.JPG


erik.JPG


erikrobbert.JPG


nelus.JPG


patrick.JPG


robbert.JPG


robbert2.JPG


handig +pippi+

sanderafu.JPG


de starts :)

start1.JPG


start2.JPG


meer ga ik ff niet uppen :P sorry als je dr niet bij zit...
 
melf #50 said:
--------------------------------------------------------------------------------

Was een K weer kom ik kijke begint het te regenen.

en dan de gehele dag tussen die Inteeltdronken kleuters niet te zuinig.

Voor de rest veel vliegwerk van de heren Topscooter DAMN is geen crossen.

Bijna niemand is niet gevallen echt bizar.

De belg had 12de getraind geloof ik maar lag wel aardig maar ging net als de rest op zijn BEK, nou mannen veel succes in Berghem. Ben weer op het asfalt in Wemeldinge.

Ciao

@lex


ALSTU!

had ik al gezien ja.. maar na een valpartij kun je soms recht staan en terug verder doen...
maar ik neem aan dat hij niet meer is aangekomen?
 
Back
Top