Maandag 16 Mei Staphorst

S#54 said:
vandaag nog ff gaan testen op de vrije training in brugge (belgie), de schwalbe bandjes een beetje gaan inrijden

in de eerste linker bocht had ik al prijs, een onaangename kennismaking met het asvalt :(

die schwalbe 's zijn verdomd wennen als je jaren TT91 hebt gereden, je kan ze niet echt belasten onder hellingshoek, gelukkig geven ze wel de nodige feedback zodat je vrij goed kunt inschatten waar de limiet ligt

wel ja, we zien wel maandag, ik ben er alvast klaar voor......... +ralf+

de meesten waren zwaar onder de indruk van de 50cc machine van je.. mja.. 'k heb het al eerder gezegt, 50cc niet onderschatten :)
good luck in .NL
toon ze eens wat voor volbloeden er onder die achterkuip zitten ;)

Arnoud said:
Bedoel je dat je gaat douchen? :+
hahah dat is wel nodig dan hehe....
het schijnt hier morgen in de loop van de ochtend te gaan beginnen met regenen
en niet eerder weer stopt dan in de avond.....:)

Ik ook...dan krijg ik natte schoenen...:)

Ik hoorde dat het altijd regent op staphorst, behalve als het koninginnedag is... Hopelijk breken we deze traditie morgen :)

ik heb het eerste jaar wel droog gereden met lekker weer en het jaar daarvoor was het ook mooi weer :)

klimaat veranderd :P

beter neem je kaplaarzen mee , ook de rijders , voor het geval je in de sloot beland :P

Beerke said:
tja,
ik hoop dat het (voor de Top) ff'kes iets beter gaat in staphorst!!
anders een "teleurgestelde meneer de Beer" die (net als Tino) een beetje z'n nek vol heeft van het "WOLKJE" (lees als Orkaan) boven het VTM kamp hangt!

voor de standaard gaat alles op rolletjes!!

PS diegene die Rik "bravehart" naar een 2e of 3e plaats verwijst heeft 50 euri Bonus!!

hetzelfde geldt voor de Standaard wie Patrick naar een andere positie kan rijden!

"t Moet een keer leuken })

-:-

Ralf said:
Je rijd voor het fredmotoren blingbling team?

nee ik rij voor mezelf, ik ken die gasten goed ... ze helpen met veel dingen aan mn scooter, verder koop ik al mn spullen bij fred motoren.

rij ook in andere kleuren enz

:edit:

ik ga staphorst nu ook al niet halen ... ontsteking zit er nog nie op ... heb dus ook nog niks kunnen afstellen :(

Back