Maandag 16 Mei Staphorst

[dbr] scarface said:
ja twan wrijf het er nog maar een keer in jonge de volgede keer he dan zaag ik je subframe half doormidden kan ik teminste een keer goed lachen hahaha :P

hehe :)

Je stickers liggen trouwens klaar voor maandag 8)

Kerbinos said:
ALS het regend heeft iedereen er last van :henko:

-:-

idd, iedereen heeft er last van.......

maar ook (bijna) iedereen heeft er een hekel aan 8P
het is gewoon minder leuk als je in de regen moet racen, en de risico 's zijn groter (spreek uit ondervinding) :'(

Alhoewel we vorig jaar allemaal hebben gezien dat de grip in Staphorst in de regen ook nog bizar goed is!

Dat klopt reed in de vrije training met batlax voor ipv ml50 want die was lek! in de stromende regen maar viel idd reuze mee redelijk veel grip :)

na arkel heb ik een tyfushekel aan regen :X

LEEEEEEEEEEEEEEEET THE SUN SHIIIIIIINE, LEEEEEEEEEEEET THE SUN SHIIINEE..... +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

weer komt wel goed ... hoop ik :S. als ik de internet weersshit mag geloven word het deze week lekker weer.

heb zeker wel zin in maandag

tja,
ik hoop dat het (voor de Top) ff'kes iets beter gaat in staphorst!!
anders een "teleurgestelde meneer de Beer" die (net als Tino) een beetje z'n nek vol heeft van het "WOLKJE" (lees als Orkaan) boven het VTM kamp hangt!

voor de standaard gaat alles op rolletjes!!

PS diegene die Rik "bravehart" naar een 2e of 3e plaats verwijst heeft 50 euri Bonus!!

hetzelfde geldt voor de Standaard wie Patrick naar een andere positie kan rijden!

Last edited:
Back