Maandag 16 Mei Staphorst

OK omdat jullie het zo lief vragen, ik bestel wel zonnig weer..

Btje jammer alleen dat we, net als op Emmen, weer een half uur vroeger aanwezig moeten zijn :s...
 
mhr#27 said:
Van mij mag het weer lekker gaan regenen. })

Nee dat mag niet :) IIg heb ik er wel weer zin in, heb nog ergens vermogen gevonden dus ik hoop dat ik nu eindelijk es wat puntjes kan gaan verzamelen.
 
Beerke said:
tja,

hetzelfde geldt voor de Standaard wie Patrick naar een andere positie kan rijden!


Als dat maar €50,- oplevert begin ik er in ieder geval niet aan.
 
Beerke said:
tja,
ik hoop dat het (voor de Top) ff'kes iets beter gaat in staphorst!!
anders een "teleurgestelde meneer de Beer" die (net als Tino) een beetje z'n nek vol heeft van het "WOLKJE" (lees als Orkaan) boven het VTM kamp hangt!

voor de standaard gaat alles op rolletjes!!

PS diegene die Rik "bravehart" naar een 2e of 3e plaats verwijst heeft 50 euri Bonus!!

hetzelfde geldt voor de Standaard wie Patrick naar een andere positie kan rijden!
die 50 euri maakt mij niet uit...ik ben er wel HEEEEEEEEL erg op gebrand om eindelijk is eerste te worden!!
 
1e plek standaard en 1e en 2e plek top voor VTM-kamp zou wel lekker zijn......gnuif....
We gaan ons uiterste best doen iig.
Bens bak is ready.
Kees's bak is ready.
Morgen Daans hok afmaken.

-:-

Na vier races klotezooi heb ik er toch wel weer zin an.............
 
Gelukkig mag er wel overnacht worden in Zeewolde :*

zo, ik ben er helemaal klaar voor. Morgen nog ff de bus inpakken en langs Schenkeldijk voor het dak van de tent en Oudenhoorn is ready to race 8). Net nog ff stuk getest, ding zit behoorlijk pit in })

Tot maandag })!
 
vandaag nog ff gaan testen op de vrije training in brugge (belgie), de schwalbe bandjes een beetje gaan inrijden

in de eerste linker bocht had ik al prijs, een onaangename kennismaking met het asvalt :(

die schwalbe 's zijn verdomd wennen als je jaren TT91 hebt gereden, je kan ze niet echt belasten onder hellingshoek, gelukkig geven ze wel de nodige feedback zodat je vrij goed kunt inschatten waar de limiet ligt

wel ja, we zien wel maandag, ik ben er alvast klaar voor......... +ralf+
 
nieuwe carters zijn binnen ... zitten al in elkaar. ontsteking er opnieuw op, weer afstellen ... en dan gvd eindelijk is gaan blazen. ik heb er zin in
 
47 als dat niet al in beslag is genomen... volgens mij niet, maja dat zie ik wel op staphorst

:edit:

ik heb wat motorische pech gehad waardoor ik steeds niet kon rijden, waardoor ik onder andere een gloednieuw setje carters heb moeten aanschaffen vandaar de vertraging :(

maar t ziet er nu goed uit ... voorlopig,

heb er zin in

-:-
 
Back
Top