Des ochtends tot de conclusie gekomen dat er 2 tanden uit mijn vertanding waren gebroken. Toen een setje van Roke kunnen lenen. Deze was net wat langer dan mijn eigen vertanding maar dat vond ik later in de regen niet erg
In de vrije training lekker rond gegaan, scooter draaide alleen wat te veel toeren.
In de kwali zat in lekker ritme en de scooter liep goed. Totdat Ge eraf vloog en daarna nog een paar waardoor er veel gele vlaggen waren.
Maar toch een 4e tijd.
Voor de race begon hadden we nogeen nieuwe snaar gemonteerd en wat verandert. Ook het al te spetteren, en ik heb het niet zo op regen grrrrrrrr :|
De start was ronduit slecht, veels te veel slip met de snaar. Nielschje zag ik voorbij komen vliegen 8)
Toen toch weer wat plekjes kunnen pakken en daarna een aardige battle met Wilco omdat hij in het binnenstuk gewoon veel sneller was, maar wist hem toch achter me weten te houden.
Op een gegeven moment gleed mijn voorkant weg, ging ik van het gas en kon ik hem nog net houden, hier door moest wilco in de ankers en remde zich onder uit.
Vlak daarna was Kervin ten val gekomen en werd de race stil gelegt.
Mijn 2e start was wel goed, ondanks dat de start opstelling te traag ging en machine al bijna 70 graden was..... tot overmaat van ramp begon het ook nog harder te regenen. :|
Tot het eind van de race in lekkere battle geweest met Caine en dat was aardig leuk. Caine sneller in het binnenstuk en ik weer op het rechte eind met de VTM power -:-
Maar door de regen ed andere gedoe zag ik op een gegeven moment een man met iets wist zwaaien en mensen juichen, dus ik dacht dat we er al waren, niet dus :+ :+
Caine vlamde door en ik er weer achteraan, toen in tweede deel als 5e over de streep.
en dat bracht het totaal op een toch nog 4e plek.
ps. Gisteravond nog met Kervin gegeten en die moet vandaag naar het ziekenhuis voor controle, maar ging opzich wel.
het beestje warm en droog voordat hij de baan op moest. laten we hopen dat vanaf heden de zomer begint