Ralf
Imhotep!
S#54 said:waar blijven ze ???
Hallo, ik was gisterenavond om middernacht thuis uit Staphorst, vandaag hele dag gewerkt, mag ik ff?
S#54 said:waar blijven ze ???
Ralf said:Hallo, ik was gisterenavond om middernacht thuis uit Staphorst, vandaag hele dag gewerkt, mag ik ff?
Slome said:-Supermotard: dude mist chicane en rijdt vol op publiek in...
rob#10 said:inne nog foto;s gemaakt? komen ze ook online?
Dat zou toch ook gewoon moeten kunnen? Zolang niemand er echt geld mee verdient en het voor iedereen nog gewoon een (uit de hand gelopen) hobby is, moet dat toch geen punt zijn...g-one said:...maken. Ik besloot dat ik de bocht voor het spoor langs wel eens wilde proberen te nemen zonder het gas los telaten. Dit blijkt achteraf behoorlijk onmogelijke.
Een voor uit mijn race carrière top 3 val partij was het gevolg. BALEN en deuk in m´n ego en nog veel erger een 5 cm kortere scooter. Einde oefening d8 ik dat wordt pak uittrekken en kijken naar de race.
Er bleek later toch een mogelijkheid om te racen, de reserve scooter van Rik??
Die kans heb ik maar gegrepen snel blok omgehangen en op hoop van zegen de race in op een mij totaal vreemde scooter.
Zwaar klote maar ja Berghem weer nieuwe kansen, maar eerst de scooter weer ff uitvouwen tot op de originele maten.
Ook wil ik zowel Rik als Fred nog ff bedanken voor het uitlenen van de scooter, dit had lang niet iedereen gedaan aan een concurrerend team.
Sorry was je naam ff kwijt :Xjoop timmer said:
Slome said:Wel klasse om op een vreemde scooter toch nog zo'n prestatie neer te zetten
Klopt, maar beetje collegialiteit moet toch kunnen?Ralf said:Bart, het is een wedstrijd, geen kinderfeestje
EW said:In de race waren er trouwens een paar erg vervelende fotografen die op zo'n 2 meter afstand recht in je gezicht flitsten....weet niet of er nog meer mensen waren die er last van hadden? :|
Slome said:Sorry was je naam ff kwijt :X
Anyway, verder nog iets aan overgehouden of viel het mee?
Publiek was iig goed wakker door tijdig opzij te springen...
Ralf said:Ik ben er mee bezig, en jaaa er zijn heeele mooie van jou bij... }:O