Maandag 16 Mei Staphorst

g-one said:
...maken. Ik besloot dat ik de bocht voor het spoor langs wel eens wilde proberen te nemen zonder het gas los telaten. Dit blijkt achteraf behoorlijk onmogelijke.
Een voor uit mijn race carrière top 3 val partij was het gevolg. BALEN en deuk in m´n ego en nog veel erger een 5 cm kortere scooter. Einde oefening d8 ik dat wordt pak uittrekken en kijken naar de race.

Er bleek later toch een mogelijkheid om te racen, de reserve scooter van Rik??

Die kans heb ik maar gegrepen snel blok omgehangen en op hoop van zegen de race in op een mij totaal vreemde scooter.

Zwaar klote maar ja Berghem weer nieuwe kansen, maar eerst de scooter weer ff uitvouwen tot op de originele maten.

Ook wil ik zowel Rik als Fred nog ff bedanken voor het uitlenen van de scooter, dit had lang niet iedereen gedaan aan een concurrerend team.
Dat zou toch ook gewoon moeten kunnen? Zolang niemand er echt geld mee verdient en het voor iedereen nog gewoon een (uit de hand gelopen) hobby is, moet dat toch geen punt zijn...
Jij helpt hen, zij helpen jou is het toch? Als Rik nu een keer zijn ding kort rijd incl zijn reserve ding, dan zou jij toch ook geen nee zeggen? :henko:

Wel klasse om op een vreemde scooter toch nog zo'n prestatie neer te zetten :)

joop timmer said:
Sorry was je naam ff kwijt :X

Anyway, verder nog iets aan overgehouden of viel het mee? :P
Publiek was iig goed wakker door tijdig opzij te springen...

Slome said:
Wel klasse om op een vreemde scooter toch nog zo'n prestatie neer te zetten :)

vergeet 1 ding niet. op spa rijd hij ook al op een zip 2000:) en hij kan overal op hard gaan. rijd ook al een jaar of 12 als ik me niet vergis

ik vind et zeker sportief van rik/thoms ... en ik denk dat er binnekort heus wel een race gewonnen zal worden door iemand anders dan rik ... ik vraag me af hoe het gaat lopen in de std klasse, hier word et denk ik een ander verhaal.

vind mnr #94 et zelf nog wel spannend

In de race waren er trouwens een paar erg vervelende fotografen die op zo'n 2 meter afstand recht in je gezicht flitsten....weet niet of er nog meer mensen waren die er last van hadden? :|

144-1116360334.jpg

Waar blijven jullie nou???:P
Dit deed ie in Arkel ook al, best grappig om te zien :+

EW said:
In de race waren er trouwens een paar erg vervelende fotografen die op zo'n 2 meter afstand recht in je gezicht flitsten....weet niet of er nog meer mensen waren die er last van hadden? :|

Wasn't me ;)

Zag het idd, redelijk nutteloos en irritant..

S'avonds tot half 3 sóchtends staan sleutelen omdat de viva nog even kapot ging om een uurtje of half een. Toen samen met pronk en mol even de viva gefixt . Toen net aan 2 uurtjes geslapen en naar staphorst geblazen.

Aangekomen en aan de training begonnen en lekker achter bami aangezeten beetje lijnen checken, aangezien ik op staphorst nog nooit had gereden. alleen bami kapte ermee omdat de scooter nog niet echt betrouwbaar was. Verder niks veranderd alleen sproeier omdat me scooter toch iets te warm werd.

Toen begonnen in de kwalificatie en zag gelijk al dat die iets te weinig toeren draaiden en wat slechter oppakkte. (onderonsje betrouwbaarheid gaat boven vermogen, Dubbel gekeerd???). Ik wou tijdens de kwalificatie achter bami en egt te gaan rijden alleen ik veremde me voor de chicane en heb er toen een mooi streep achter gelaten.

Voor me gevoel dacht ik dat ik vrij netjes had gereden maar uit de tijde bleek 26 plek.(8ste in de B groep) Toen scooter nog iets aangepast en wat tips van rodney en fred gehad. En begonnen aan de wedstrijd. Gelijk kopstart en dat paar ronde vol gehouden. Maar door concetratie vermoeidheid veremde ik waardoor ik ingehaald werd en tweede lag. Dat ook weer wat rondes volgehouden, tot dat nummertje 36 me probeerde te pakken op een plek, waar van ik denk dat het op de manier van hem niet kon en mij daar door een tikje gaf toen ik aan het insturen was. En ik gelijk geen controlle meer had over de scooter. Daarna de achtervolging vanaf plek 3 weer in proberen te zetten. Waardoor ik weer iets te fanatiek uit de bocht naar start finisch wou komen. en ik me grip verloor en weer viel wat me gelijk een voorkap koste. Daarna nog geprobeerd jarno in te halen maar de race was net een ronde te kort.

verder bij de chinees erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Slome said:
Sorry was je naam ff kwijt :X

Anyway, verder nog iets aan overgehouden of viel het mee? :P
Publiek was iig goed wakker door tijdig opzij te springen...

nee ik niks, brommer wat kleine dingen zoals kromme rempedaal en stuur, gescheurd nr bord en spatbord. Toen ik door die muur van balen ging d8 ik dat me hele vork zou kromvouwen. toen ik de muur van balen door was zag ik die hekken ik d8 {! WTF !!! haha. maar het viel mee, toen ik verder reed d8 ik dat de vork krom was maar zal wel tussen de oren hebben gezeten want later vlamde ik net zo hard door, en er is niks te zien dus. +ralf+

Back