aerox-evo70 said:terrein ziet er echt goed uit, 99% zeker dat bodegraven er ook weer bij is.
btw: ook al is het eigen terrein is er nog steeds een vergunning nodig... regelt de eigenaar dit ?
T!m said:eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know.
T!m said:eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know.
Razma said:tip: zet alles op papier met de eigenaar en laat ondertekenen.. ook het draaiboek, afspraken ivm betaling, regeling van dingen enzo enzo
antonrox said:Ik ben NU op het moment aan dat topic bezig , maar ik heb al 5x geprobeerd hem erop te zetten maar hij staat er telkens niet ,@enrico: laat dit topic aub ook even open , ivm de vragen e.d , zodat het nieuwe topic van : ``ik kom ook`` , netjes blijft
`maar wie helpt me btw met het posten van het ``ik kom ook`` topi ??
Razma said:beter wacht je nog met zo'n 'ik kom ook' topic.. zoiets gaat echt nergens over...
fix eerst andere dingen
Razma said:jammer dat zaterdag samenvalt met Damwoude...
antonrox said:en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan
Enrico@nrg said:Lichten kun je ook simpel houden.. Gewoon een groot licht en als die uitgaan rijden of zo
Razma said:als het goed is beschikt st.net tegen dan over een volledig tijdsmetingsysteem
antonrox said:let op : moet nog een man of 4 hebben , voor de sprint baan onder controle te houden zoek ik er nog 3 ( marco is nummer 4 die zowiezo al berijd is om te helpen voor de sprints ) en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan
fred_krpk said:ik ben zoals je zeg berijd te helpen met sprinten enzo ik zal is kijken of er nog een paar maten zijn die ook willen helpen