Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Als het echt zo super groot en goed geregelt kan worden kan de prijs best omhoog naar 10 euro zodat alles echt goed is gewoon :)

@ Runner Reloaded: is misschien wel een optie maar laten we niet TE hard van stapel lopen. Maar bedankt voor de tip.

Want vinden jullie van het idee`tje in mijn laatste post? En trouwens een paar vette auto`s of motors zijn ook leuk om te zien :)

F15 Tuning said:
Btw: op deze meeting wil ik ook echt wat mensen meeten :D

Idd op deze manier komt ons hoofd ook eens boven water he op dit forum en worden we niet meer als nOOB beschouwd 8P

nu weer ontopic :)

Als het inderdaad groots is wil ik ook nog wel komen ;) Ik zit een eilandje lager maar dat maakt niet uit :) Ik wil best komen dan, mits het goed geregeld is tenminste...

Oh, TT 70cc was me voor :D

En weer bedankt Anthony aka. Antonrox is als het goed i nu alles op papier aan het zetten, en dan kunnen we spoedig naar de baas van het complex :)

Sjonguh, nu was anthony me weer voor x|

Anthony, heb je al wat op papier? Zo ja, stuur maar via msn en dump het gelijk hier dan kunnen we wat aanvullingen maken ;)

Dit zijn ze dan, lijkt me wel een HUUUGE terrein... :)

terrein2.JPG

fototerrein.JPG

Toch maar via Scooterbase.net aangezien mijn 'plaatjesvoorziening' het niet meer doet :|

Status
Not open for further replies.
Back