Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Oke klinkt goed, misschien iemand die overweegt om deze keuring te doen voor ons? Omdat jullie hier wat meer ervaring mee hebben...

Je moet gewoon een man of 10 a 15 zoeken die wil mee helpen op de dag zelf. Je zal een paar man moeten hebben die bij de ingang staan en het geld afrekenen en de weg wijzen waar ze kunnen parkeren, paar man bij de sprints (aan het begin van de baan en aan het eind van de baan, met vlaggen zodat als ze die omhoog steken de baan vrij is o.i.d), bij de testbank iemand zetten die daar afrekent, je moet natuurlijk ook zorgen dat er mensen in die snackbar zijn en zo (maar dat zal die eigenaar wel regelen).. Een aantal man die alles in goede banen leidt overal..

Je hebt leuke ideeen. mooi terein. Ik denk alleen dat jij het niet goed kan organiseren. Er komt echt veel bij kijken. En als ik zie hoe jij reageerd hier in het topic. Denk ik persoonlijk dat je niet weet wat er allemaal bij komt kijken.

Gomer_pyle said:
Je hebt leuke ideeen. mooi terein. Ik denk alleen dat jij het niet goed kan organiseren. Er komt echt veel bij kijken. En als ik zie hoe jij reageerd hier in het topic. Denk ik persoonlijk dat je niet weet wat er allemaal bij komt kijken.

Misschien heb je wel gelijk maar niet geschoten is altijd mis en met de nodige hulp van de baas en forummers moet het wel lukken denk ik.

@ Enrico: de baas staat meestal samen met zijn vrouw bij de ingang en bij de snackbar ed. staat personeel dus we hebben alleen nog mensen nodig die bij de baan willen staan en mensen om te keuren met stickers wat je zei en ga zo maar door.

kortom we hebben een man of 20 nodig :)

Gewoon van de ingang naar de parkeerplaats een algemeen rij verbod voor scooters.Tenzij het een tering end lopen is natuurlijk.
Voordeel daarvan is dat je niet van die lui krijgt die overal langs gaan scheuren enz.
Mensen die echt hun scooter willen laten zien kunnen dan gaan sprinten of aan een schoonheidswedstrijd mee gaan doen ofzo.

F15 Tuning said:
Misschien heb je wel gelijk maar niet geschoten is altijd mis QUOTE]

Sorry hoor , maar als je zo'n geweldige kans krijgt op privé terrein laat je het niet aan het toeval over..

naja, als er echt mogelijkheden bestaan voor dat terrein wil ik eventueel de hoofdorganisatie wel overnemen als daar interesse voor is

Razma said:
naja, als er echt mogelijkheden bestaan voor dat terrein wil ik eventueel de hoofdorganisatie wel overnemen als daar interesse voor is

Anthony (antonrox) en ik vinden dat wel een goed plan want jij heb hier wat meer ervaring mee dan ons :)

Ja idd, lijkt me goed plan... Ik wil trouwens wel de technische keuring en testbank op me nemen samen met een vriend (zelfde duo als de keuringen op lelystad:P)... Dus voor een bepaalde tijd moet je scooter gekeurd zijn en daarna de sprints (kwil zelf namelijk ook wel meedoen en dat is overzichtelijker:P)..

Soow ik vind het echt TOVVV van jullie dat jullie zo behulpzaam zijn, KLASSE!

Edit: Ik wil zelf ook graag meedoen :D

We hebben btw ook een aantal mensen om bij de sprintbaan te staan en de boel te regelen.

Misschien nog tips hoe we dat het best kunnen aanpakken? (ik heb al staan: buffers maken van hekken waar de sprinters doorheen terug kunnen lopen, met vlaggen of walkie talkies aangeven wanneer de baan vrij is)

terrein ziet er echt goed uit, 99% zeker dat bodegraven er ook weer bij is.

btw: ook al is het eigen terrein is er nog steeds een vergunning nodig... regelt de eigenaar dit ?

eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan:D.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know ;).

Mja, met die motorstunt show was er ook geen vergunning hoorde ik... Er staat in de weide omtrek ook geen enkel huis.. Magoed, dit is zeker een punt waar aandacht aan besteed moet worden, want als je iets groots organiseert en het wordt door de politie afgeblazen is het nog erger..

Status
Not open for further replies.
Back