Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
en zaterdag als anthony en leo zijn langsweweest en alles hebben kunnen bespreken en weten wat de bedoeling is kennen we beginnen het goed te organiseren zodat het een knetter leuke dag word

Mee eens

maar even alles op een rijdje wat we tot nu toe hebben :) :

Inne : mede hoof organistor
Anthony ( ik ) : mede hoof oragisator
Leo : mede hoofd organisator
Marleen ( me ma ) : houd het geld bij voor de sprints en geeft ze een sticker met de tekst : goedgekeurd voor sprints
Marco ( frek krpk ) hulp bij de sprints
Erik ( samen met een vriend van hem ): keuringsdienst

graag nog meer mensen die hulp bieden bij de sprints ?

lijkt me zeker een leuk idee, en ook een mooie tijd, kanik mooi eerste een uiterlijk projectje beginnen, dat dan voor die tijd afgerond meot zijn.
misschien is het wel een idee om mensen op verschillende tijden te laten helpen bij de sprints, bijvoorbeeld steeds uur ofzo, ik zou namelijk ook wel wat rond willen kijken.

komt er behalve een testbank en sprints nog iets anders??
stuntshow, customshow, burn-out contest oid??? Aangezien het terrein zo groot is, kan er ook een stukje worden afgezet om beetje te testen?

StreetMaster said:
komt er behalve een testbank en sprints nog iets anders??
stuntshow, customshow, burn-out contest oid??? Aangezien het terrein zo groot is, kan er ook een stukje worden afgezet om beetje te testen?

Daar hebben we het nog niet over gehad maar we zullen het noteren om zaterdag bij de baas mee aan te komen. En een stukje terrein afzetten wordt een beetje moeilijk want het is merendeel gras met in het midden een weg van een meter of 5 breed, maar die weg is zo lang bij de parking dat er genoeg getest, warmgereden, afgesteld enz. kan worden. Dan ben ik wel bang voor veel door elkaar gerij op het stukkie weg bij de parking.

Jongens jongens, loop nou maar niet te hard van stapel.. Een stukje om te testen is er niet, er is bijna geen asfalt op 1 strook na, de rest is gras... En een weekend brengt heel veel rompslomp met zich mee...

Enrico@nrg said:
Jongens jongens, loop nou maar niet te hard van stapel.. Een stukje om te testen is er niet, er is bijna geen asfalt op 1 strook na, de rest is gras... En een weekend brengt heel veel rompslomp met zich mee...

Nee, je kan gewoon niemand laten rijden daaro.. Veel te gevaarlijk..

Dan maken we voor dat stukje weg een rijverbod, maar dan kan er alleen maar gereden worden op de sprintbaan en dat lijkt me een beetje weinig omdat een aantal mensen ook moeten testen enzo.

idd leo

@ erik : heb je gezien waar die ``stunters`` een maandag reden om die bocht daar in de verte ?? daar kunnen mensen wel een beetje rijden wat mij betreft hoor ( ik weet niet hoe jij hierover denkt ? ) want alleen een sprintbaan...Hmm beetje aan de kleine kant .

Maar waar al die motors toen geparkeerd stonden wil ik ook graag de scooters hebben en dat stuk wegdek wat daar aan grensd wil ik echter niet dat ze gaan testen enz enz , omdat daar veel mensen lopen. Maar daarachter om die bocht , sja , wel mooi en leuk stukje voor de mensen die niet mee doen aan de sprints toch ?? :0 laat maar horen wat jullie ervan vinden :)

nogmaals : waar de scooters aan de kant staan wil ik niet dat er getest oid word

Tsja, dat is op jullie risico.. Die weg is absoluut al niet breed en als daar een 20tal scooters gaat testen ben je al snel de pineut dus ik zou het niet doen.. Ik zou het terrein gewoon afsluiten net als afgelopen maandag, dus aan het eind van de sprintbaan met lint naar de waterkant toe...

Ik heb hier een voorbeeld van een inschrijf formulier:
-------------------------------------------------------

SCOOTERMEETING SPEELMANS PLATEN - ZONDAG 19 SEPTEMBER 2004

Opgelet: Deelname aan de sprints is geheel op eigen verantwoordelijkheid.

Organisatie, medewerkers en/of toeschouwers kunnen niet aansprakelijk
gesteld worden voor schade, diefstal, valpartijen en/of aanrijdingen tijdens
het sprinten, evenals tijdens het opstellen en terugrijden naar de startplek.

Minimumleeftijd voor deelname aan de sprints is 16 jaar !

O Ja, ik ben op de hoogte van de voorwaarden voor het sprinten en ik ga akkoord

NAAM: …………………………………………………………………….

VOORNAAM: ……………………………………………………………

GEBOORTEDATUM: ………………………

HANDTEKENING:

HANDTEKENING OUDERS / VERZORGERS:

LETOP: onder de 18 jaar handtekening van ouder/verzorger. leeftijd word gecontroleerd.

hier nog ff iets wat ik wel netjes vind ( zo word het niet rommelig ) :

vanaf 10.30 tot 12 uur de inschrijvingen ( mocht er tijd te kort zijn word dit half 1 of hooguit 1 uur ) vanaf 12 uur óf 1 uur kan er gesprint worden.

Tot de tijd dat de inschrijving klaar zijn blijft de baan dicht. :)

iemand mening nog of iets aan toe te voegen ??

kijk heel leuk en aardig maar ik denk dat er altijd mischbruik van word gemaakt en een puinhoop dus daar zou dsan iets op moeten worden bed8

Status
Not open for further replies.
Back