antonrox
Ouwe Rot
aerox-evo70 said:terrein ziet er echt goed uit, 99% zeker dat bodegraven er ook weer bij is.
btw: ook al is het eigen terrein is er nog steeds een vergunning nodig... regelt de eigenaar dit ?
Dit regeld idd de eigenaar
aerox-evo70 said:terrein ziet er echt goed uit, 99% zeker dat bodegraven er ook weer bij is.
btw: ook al is het eigen terrein is er nog steeds een vergunning nodig... regelt de eigenaar dit ?
T!m said:eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know .
T!m said:eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know .
Razma said:tip: zet alles op papier met de eigenaar en laat ondertekenen.. ook het draaiboek, afspraken ivm betaling, regeling van dingen enzo enzo
antonrox said:Ik ben NU op het moment aan dat topic bezig , maar ik heb al 5x geprobeerd hem erop te zetten maar hij staat er telkens niet ,@enrico: laat dit topic aub ook even open , ivm de vragen e.d , zodat het nieuwe topic van : ``ik kom ook`` , netjes blijft
`maar wie helpt me btw met het posten van het ``ik kom ook`` topi ??
Razma said:beter wacht je nog met zo'n 'ik kom ook' topic.. zoiets gaat echt nergens over...
fix eerst andere dingen
Razma said:jammer dat zaterdag samenvalt met Damwoude...
antonrox said:en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan
Enrico@nrg said:Lichten kun je ook simpel houden.. Gewoon een groot licht en als die uitgaan rijden of zo
Razma said:als het goed is beschikt st.net tegen dan over een volledig tijdsmetingsysteem
antonrox said:let op : moet nog een man of 4 hebben , voor de sprint baan onder controle te houden zoek ik er nog 3 ( marco is nummer 4 die zowiezo al berijd is om te helpen voor de sprints ) en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan
fred_krpk said:ik ben zoals je zeg berijd te helpen met sprinten enzo ik zal is kijken of er nog een paar maten zijn die ook willen helpen