Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
aerox-evo70 said:
terrein ziet er echt goed uit, 99% zeker dat bodegraven er ook weer bij is.

btw: ook al is het eigen terrein is er nog steeds een vergunning nodig... regelt de eigenaar dit ?

Dit regeld idd de eigenaar :)

T!m said:
eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan:D.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know ;).

W8 idd maar even anthony is hier al mee bezig ;)

tip: zet alles op papier met de eigenaar en laat ondertekenen.. ook het draaiboek, afspraken ivm betaling, regeling van dingen enzo enzo

T!m said:
eeuhm is er al een 'ik kom ook' topic zonee maak ik die wel ff aan:D.
Vind je het nog tevroeg hiervoor dan w88 ik wel ff,let me know ;).

Ik ben NU op het moment aan dat topic bezig , maar ik heb al 5x geprobeerd hem erop te zetten maar hij staat er telkens niet ,@enrico: laat dit topic aub ook even open , ivm de vragen e.d , zodat het nieuwe topic van : ``ik kom ook`` , netjes blijft ;)

`maar wie helpt me btw met het posten van het ``ik kom ook`` topi ??

Razma said:
tip: zet alles op papier met de eigenaar en laat ondertekenen.. ook het draaiboek, afspraken ivm betaling, regeling van dingen enzo enzo

Die dingen moet ik zaterdag met hem gaan regelen , samen met me ma en leo

dus dat komt ook helemaal goed ! ;)

beter wacht je nog met zo'n 'ik kom ook' topic.. zoiets gaat echt nergens over...
fix eerst andere dingen

Klinkt allemaal heel goed jongens, succes met organiseren en als het doorgaat (en we hebben tijd) komen wij ook wel even kijken :)

Boyd

antonrox said:
Ik ben NU op het moment aan dat topic bezig , maar ik heb al 5x geprobeerd hem erop te zetten maar hij staat er telkens niet ,@enrico: laat dit topic aub ook even open , ivm de vragen e.d , zodat het nieuwe topic van : ``ik kom ook`` , netjes blijft ;)

`maar wie helpt me btw met het posten van het ``ik kom ook`` topi ??

Mischien moet je ff de nieuwe regels van m&r lezen , een nieuw topic word nu eerst gekeurd door de admins.

Razma said:
beter wacht je nog met zo'n 'ik kom ook' topic.. zoiets gaat echt nergens over...
fix eerst andere dingen

idd , kan beter even wachten , ik heb hem in ieder geval opgeslagen in mijn documenten ! :) Als ik zaterdag terug ben van de eigenaar en ik weet echt alles , nou , dan zet ik hem on-line ;)

let op : moet nog een man of 4 hebben , voor de sprint baan onder controle te houden zoek ik er nog 3 ( marco is nummer 4 die zowiezo al berijd is om te helpen voor de sprints ) en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan :)

Enrico@nrg said:
Lichten kun je ook simpel houden.. Gewoon een groot licht en als die uitgaan rijden of zo :)

Das waar ,eventueel kunnen we het nog simpeler houden zodat er bijvoorbeeld iemand een sein geeft :)

antonrox said:
let op : moet nog een man of 4 hebben , voor de sprint baan onder controle te houden zoek ik er nog 3 ( marco is nummer 4 die zowiezo al berijd is om te helpen voor de sprints ) en ik ben nog op zoek naar stoplichten voor de sprintbaan :)

ik ben zoals je zeg berijd te helpen met sprinten enzo ik zal is kijken of er nog een paar maten zijn die ook willen helpen

Status
Not open for further replies.
Back