Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Ik ben afgelopen zaterdagnacht even op bezoek geweest bij de speelmansplaten (vrij onverwacht) aangezien er een Vespa meeting was tijdens dat weekend. Het terrein zelf is idd erg geschikt !

Mooie lange grasstrook langs het water met één lange asfaltweg. Het enige dat we wel opmerkten waren een soort verkeersremmers op de baan en ik kon niet zien om hoeveel meter ze lagen...

er zit wel een kleine 'knik' in het asfalt, dus moet je wel het 'rechte' stuk er gaan uitzoeken. Daar vallen geloof ik wel net die snelheidsremmers in

euhm, veel succes als je een metalen staaf als achterveer hebt :p
Ze zijn idd niet zo hoog, maar wel om rekening mee te houden. Gelukkig is het terrein groot genoeg... daar heb ik alle vertrouwen in

Sanitair was trouwens ook erg netjes en het patatkraam etc

Jup dat zag er allemaal perfect uit.. Maar als uitloop maken die remmers echt niet veel uit dacht ik :) Ik heb zonder vering al hogere objecten genomen :rolleyes:

Ja wel een beetje je best doen he, en niet stilzitten ofso :P
nee ff zonder dolle ik hoop echt dat het goed gaat komen, want die vergunning duurt wel heel erg lang, straks heb je hetzelfde gedonder als bij Oude-Tonge en daar zullen veel mensen die lang hebben gereisd niet zo blij mee zijn
:rolleyes:

maar ik ben er toch sowieso wel met ng getuned +ralf+ *D
eindelijk... en nog maat met corsatje waar het maximale uit zal worden gehaald... ben benieuwd :rolleyes:

aprillia sr2000 said:
idd waar is de organisatie met verdere uitleg??? plannen? etc etc

Als je nou is de moeite neemt om dit topic door te lezen :|. We kunnen moeilijk van alles en nog wat gaan regelen als we geen vergunning hebben.

BT said:
Krijgen we hier nog wat van te horen of moeten we maar afwachten op wat er gebeurd ?:?

LEES een keer, er staat al meerdere malen vermeld dat we aan het wachten zijn op een vergunning :|

2x ong. hetzelfde posten is ook nutteloos:|

why is er nog geen vergunning dan?
wie/wat is het probleem as ik vragen mag?

@ngry-spy said:

die kerels op het gemeentehuis geve niet zo snel een vergunning als je denkt..dus loop niet zo te zeure :D..Ik was ook @ meeting in oude tonge maar als je dat dan ziet dan kan je toch beter een vergunning hebbe hoor..

Gewoon rustig afwachten net zoals iedereen doet...

Sterkte jongens..Ik probeer ook aanwezig te zijn met me MHR Speedfight (mocht t doorgaan, maar heb er alle vertrouwen in!!!!)

Last edited:
@ngry-spy said:

Ik reageer niet 2x hetzelfde ik geef een reactie op andere, en die man is nu bezig met berekenen van de omzet enzo, dus wacht gewoon rustig af en als we wat horen posten wij het hier!

Status
Not open for further replies.
Back