Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Voor de mensen die niet weten hoe ze moeten rijden , kunnen via http://route.anwb.nl/ de weg uit stippelen:

Het adres van de speelmans platen :

Speelmansplaten BV
Oesterdam 3
4691 PV Tholen

alstu :)

Last edited:
hebbie ook niet zo'n routeplanner voor fietspaden, stel dat ik ga, kom ik wel met de scooter:W:P

:D

//edit:
met de auto is het maar 87km, dus is wel te doen+ralf+

ziet er allemaal heel puik uit, tis dus allemaal definitief :)

zeeland is niet zo heel ver voor me, en zipje moet dan redelijk ver klaar zijn ( hoop ik )

aprillia sr2000 said:
ziet er allemaal heel puik uit, tis dus allemaal definitief :)

zeeland is niet zo heel ver voor me, en zipje moet dan redelijk ver klaar zijn ( hoop ik )

Jah de baas van de speelmans platen is een vergunning gaan halen , als hij die heeft is het definitief :)

Nee nog niet , ik zit op een telefoontje te wachten , hij zou me deze week bellen , maar de week is al bijna om :X

Net ff gebeld , maar er nam een medewerkster op , hij was bezig buiten met iest ofzo , hij zou me terug bellen nog vóór maandag :)

soest komt ook weer net als grou zelfde mensen maar kan er geen weekend van gemaakt worden :)

nick gaan jullie weer op een camping staan net asl grou :P ;)

iik ben trouwens kuit@nrg op dit profile

heb je toevallig ook al een plattegrond van het terein kunnen fixen met alles erop waar wat is enzo en hoe het is ingedeeld? dit had je al eerder vermeld in dit topic maar nog steeds geen plattegrondje kunnen vinden.

maja ik kom denk zeker te weten en hoop dat hij dan al redelijk rijd als het een beetje meezit

Enrico@Sprinter said:
Vraagt er iemand wie er komt dan?

heeft er iemand gezegd dat er niet mocht gezegd worden of je kwam of niet?
aangezien het ja ik kom nee ik kom niet topic nog niet is geopend.....

Waarom al dat geblaat van ik kom en ik kom niet als het nog niet eens zeker is als het doorgaat... En daar is dit topic dus NIET voor bedoeld @ngry-spy.. Alsof het iemand boeit wie er komt.. De helft van de tijd klopt dat toch niet.. Is denk ik handiger dat je dat zinloze geblaat dan ook maar achterwege laat totdat er wel zo een topic is geopend. Beter houden we dit voor nuttige informatie en toevoegingen...

Wanneer is het nu wel of niet definitief? Ik wil best komen als het doorgaat, maar moet dan wel voortijdig laten weten... Zo kan er niemand planne...

Als je gewoon het topic doorleest dan kun je daar zelf ook achter komen... De eigenaar van het terrein is een vergunning aan het aanvragen en daar is het wachten dus op...

Status
Not open for further replies.
Back