Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
op de verkeerde tekst gequote maar je zei iets in de richting van : hou eens op met blaten of je komt of nie

chill down rico :P slecht voor je hart :D

mjah... inprincipe heb je wel gelijk... maar in het begin van het toppic stond zoiets als :

nog meer mensen die komen oid ... of er waren weinig posts en zei iemand : weinig mensen die komen denk.... oid

iets in die richting... en aangezien de meeste mensen ( ik ook vaak ) alleen ff de eerste 10 posts oid lezen... mis je de replys waarin staat dat je niet meer moet zeggen of je wel of niet komt...

:)

Ik vroeg niet of het al definitief was of niet, ik vroeg WANNEER... Je zou iets beter moete lezen... Heb daar nog steeds geen antwoord op :)

Ja, wanneer is het definitief? Hoe kan ik daar nou op antwoorden.. Dat ligt er toch aan wanneer de vergunning erdoor is of niet? En dat bedoelde ik dus hierboven al te zeggen..

Jammer dat je er zolang op moet wachten, maar het klinkt allemaal echt goed, wordt best een grote meeting als die door gaat :)

Enrico@Sprinter said:
Waarom al dat geblaat van ik kom en ik kom niet als het nog niet eens zeker is als het doorgaat... En daar is dit topic dus NIET voor bedoeld @ngry-spy.. Alsof het iemand boeit wie er komt.. De helft van de tijd klopt dat toch niet.. Is denk ik handiger dat je dat zinloze geblaat dan ook maar achterwege laat totdat er wel zo een topic is geopend. Beter houden we dit voor nuttige informatie en toevoegingen...

ok dewd;)
zal ik doen...
(maar wat bedoel je met: Alsof het iemand boeit wie er komt.. De helft van de tijd klopt dat toch nie...?)
dat er mensen zijn die zeggen dat ze komen en uiteindelijk niet komen?

naja hoor het wel..
ltrz

antonrox said:
Net ff gebeld , maar er nam een medewerkster op , hij was bezig buiten met iest ofzo , hij zou me terug bellen nog vóór maandag :)
Deze post deed je een week geleden, is er al iets concreets bekend? Ben wel benieuwd :)

Nee nog niet , telkens als er gebeld word , neemt er een mede werkster op die zegt dat hij er niet is enzo , Ik begin het een beetje beu te raken .. Morgen zal ik nog een keer proberen , mocht ie er wwer niet zijn dan ga ik er maandag gewoon naar toe !

Sorry mensen , maar ik kan niet meer doen dan me best ;)

antonrox said:
Nee nog niet , telkens als er gebeld word , neemt er een mede werkster op die zegt dat hij er niet is enzo , Ik begin het een beetje beu te raken .. Morgen zal ik nog een keer proberen , mocht ie er wwer niet zijn dan ga ik er maandag gewoon naar toe !

Sorry mensen , maar ik kan niet meer doen dan me best ;)

Ik ga mee want ik wordt het ook beu! :(

Ik heb het topic doorgelezen tot pagina 5 en het ziet er allemaal netjes uit ik ben zeker van plan om langs te komen.
Ik kan jullie wel helpen met het ontwerpen van bijvoorbeeld een site en kaartjes ofzo of flyers.. ik weet niet precies wat jullie nodig hebben maar als er iets ontworpen moet worden doe ik het gratis. op http://mcmad.deviantart.com en http://maarten.amin0.nl/maarten designs staan wat ontwerpen van mij dus daar is te zien wat ik allemaal kan :)
Ik weet niet of het toegestaan is om deze links te posten.. maar omdat het nix met scooters te maken heeft neem ik aan dat het niet erg is.

Status
Not open for further replies.
Back