Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
toch vond ik het verd8 veel op elkaar lijken:p
maar ik w8 ook rustig af....;)
vin jullie nog wel lief hoor... het was niet bedoeld om je aan te vallen hoor;) :*
 
F15 Tuning said:
Ik reageer niet 2x hetzelfde ik geef een reactie op andere, en die man is nu bezig met berekenen van de omzet enzo, dus wacht gewoon rustig af en als we wat horen posten wij het hier!

Relax honey :*.Het was ineens zo angstig stil hier ik dacht vraag eens naar enige info . Het was niet mijn bedoeling bot uit de hoek te komen :).
 
Zo vanmiddagff een telefoontje gekregen van de baas en hij gaat door ! Nu moeten we achter die testbanken aan , maar dat zou erik regelen ;).

Dus mensen ... plant de meeting maar in je agende voor zondag de 19e september +ralf+
 
Te vet gewoon, eindelijk een definitieve deathline :) voor mijn phantom.

Het ziet er nu al netjes uit kwa organisatie heb er alle vertrouwen in,

Thnx Jongens.
 
mooi werk jongens en ik zal cker aanwzig zijn met tog wel rijdende area maar nog niet af kwa uiterlijk zijn er verder nog plannen en dingen die geregeld worden? maar zo te horen wordt het cker wel leuk.
 
area_mhr said:
mooi werk jongens en ik zal cker aanwzig zijn met tog wel rijdende area maar nog niet af kwa uiterlijk zijn er verder nog plannen en dingen die geregeld worden? maar zo te horen wordt het cker wel leuk.

Zoals ik al zei nog even kijken voor een testbank :)
 
Razma said:
YES !!!!! :)
geweldig... goed werk antonrox, het gaat echt wat worden !!

Wordt ik buiten gesloten :'( , maar het wordt cker vetjes. :p

We moeten trouwens wel wat verzinnen op die heuveltjes in de weg want ik hoorde dat die dingen TE erg zijn.
 
Last edited:
eindelijk ddlheid. Was iedereen wel aan toe denk ik zo. Ik had deze meeting al geruikt als deathline...nu komt ie (motorisch) ook echt af :D. Ik hoop dat het tof wordt en alvast bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben voor scooterrijdend nederlands. TOP :W
 
ik en mijn broer met onze phantom's zullen ook aanwezig zijn hopelijk ik met de yasuni van AntonroX.
btw anton en leo en de rest dat hebben jullie goed voor elkaar
ik hoop dat het een zeer geslaagde meeting wordt


kevin PhantoM F12 OwneR
 
Enrico@Sprinter said:
Ik ben echt trots op jullie jongens ;)

Nu echt ff alles goed plannen etc. Ik hoop dat Inne ook wat steunt met het sprintsysteem e.d ;)

Dank u :)

Maar erik , zou het nog lukken met die testbank van tino denk je ? Zou geweldig zijn :)
 
Mooi dat het doorgaat! Dit wordt voor mij dus ook de deadline voor mijn NRG, tenminste, motorisch dan :p
 
antonrox said:
Dank u :)

Maar erik , zou het nog lukken met die testbank van tino denk je ? Zou geweldig zijn :)

Daar zie ik geen problemen voor... Moet het natuurlijk wel altijd nog eerst vragen en zo, maar ik denk dat het wel ok is hoor..
 
zo had ik niet echt meer verw8 dat het nog door zou gaan.
ik zal er ook zijn met me 80cc........ Runner

ik heb nog genoeg tijd om hem helemaal klaar te maken voor 19 sept dus

gaat goed komen.

mooi werk op goede locatie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top